لمپارد: توجه به جزئیات رجحان ما را رقم خواهد زد، رقابتی مشابه جدال دور رفت در پیش داریم

به گزارش بانوی ایران، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد، این تیم با توجه به جزئیات در دیدار مقابل آژاکس به نتیجه موردنظر خود دست خواهد یافت.

لمپارد: توجه به جزئیات رجحان ما را رقم خواهد زد، رقابتی مشابه جدال دور رفت در پیش داریم

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آژاکس از تمرکز کامل بازیکنان تیم لندنی برای بازی در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: علاقه ای به گفتن این مسئله که چقدر شانس صعود داریم، ندارم. در شروع فصل، کار ما سخت بود. ما دو نتیجه خوب گرفتیم و یک نتیجه خوب دیگر شرایط را بهتر خواهد کرد. البته آژاکس حریف بعدی ما تیم خطرناکی است. بعد از باخت در بازی نخست، عکس العمل خوبی داشتیم. از چلسی انتظار می رود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند و شاید برای همین به شکست در بازی نخست واکنش نشان دادیم. باید مانند بازی های قبلی عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: یک بازی مشابه دیدار قبلی داریم. آژاکس در تمامی بازی های خود پیروز شده است، اما در بازی رفت کاری انجام دادیم که فکر می کردیم برای شکست آنها لازم است. در آن بازی نمایش فوق العاده ای داشتیم و حالا هم باید تلاش کنیم تا نتیجه ای بهتر کسب کنیم. بیش از هر مسابقه دیگری، توجه به جزئیات می تواند باعث پیروزی شود.

لمپارد با اشاره به وضعیت شاگردانش گفت: کانته در لیست نفرات تیم حضور دارد. به نظر مصدومیتش برطرف شده است و او را در اختیار خواهیم داشت. درباره رودیگر خبر جدیدی ندارم. واقعاً به عملکرد مانت افتخار می کنم. او در دیدارهای اخیر کیفیتش را نشان داد. مانت بیش از انتظارمان عمل کرده است و بقیه فصل در دستان خودش قرار گرفته است. او باید به کار و تلاش ادامه دهد. ما خط هافبک بسیار خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 546

به "لمپارد: توجه به جزئیات رجحان ما را رقم خواهد زد، رقابتی مشابه جدال دور رفت در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: توجه به جزئیات رجحان ما را رقم خواهد زد، رقابتی مشابه جدال دور رفت در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید