فعالان حوزه صنعت چالش های کسب و کاربنگاه های اقتصادی را در سامانه بهین یاب وارد کنند

به گزارش بانوی ایران، تهران(پانا)- مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت از فعالان و صاحب نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد، با ورود به سامانه بهین یاب، چالش های کسب وکار بنگاه های اقتصادی را وارد کنند تا مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

فعالان حوزه صنعت چالش های کسب و کاربنگاه های اقتصادی را در سامانه بهین یاب وارد کنند

به گزارش وزارت صمت، احمد تشکینی اضافه نمود: در راستای ارزیابی، پایش و بهبود مستمر فضای کسب وکار، این وزارتخانه صفحه مربوط به پرسش نامه چالش های کسب وکار بنگاه های اقتصادی را به منظور دریافت نظرات فعالان تولیدی و تجاری و صاحب نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین یاب ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: از همه افراد مطلع در تشکل­ ها و تولیدکنندگان صنعتی و معدنی و همچنین اصناف و تجار درخواست می­ شود با مراجعه فصلی (سه ماهه) به سایت بهین­ یاب به آدرس https://behinyab.ir و ورود به بخش پایش فضای کسب ­وکار نسبت به تکمیل پرسشنامه و ثبت اطلاعات در این صفحه مبادرت کنند.

تشکینی گفت: این اطلاعات می­ تواند در تبیین شرایط کسب وکار و ارزیابی تحولات ایجاد شده در بخش به این وزارتخانه کمک شایانی کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صمت خاطرنشان کرد: نتایج حاصل شده از پایش فضای کسب وکار در سامانه بهین یاب به طور منظم و شفاف اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این پایش هم به موضوعات داخل وزارتخانه و هم سایر دستگاه ها پرداخته شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1446

به "فعالان حوزه صنعت چالش های کسب و کاربنگاه های اقتصادی را در سامانه بهین یاب وارد کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان حوزه صنعت چالش های کسب و کاربنگاه های اقتصادی را در سامانه بهین یاب وارد کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید