عبادی پور: ایتالیا خیره کننده بازی کرد

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: سرویس های خوبی مقابل ایتالیا می زدیم اما بازیکنان این تیم عملکرد فوق العاده ای در دریافت داشتند و به خوبی سرویس های ما را کنترل می کردند.

عبادی پور: ایتالیا خیره کننده بازی کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا نسبت به سال گذشته بسیار قدرتمند تر شده و در این بازی بسیار کم اشتباه کار کرد.

وی ادامه داد: سرویس های خوبی مقابل ایتالیا می زدیم اما بازیکنان این تیم عملکرد فوق العاده ای در دریافت داشتند و به خوبی سرویس های ما را کنترل می کردند.

عبادی پور درباره عملکرد خود در این مسابقه مطرح نمود: مسابقه با ایتالیا نخستین بازی ملی رسمی من در رده بزرگسالان بود و هنوز احتیاج به کسب تجربیات زیادی دارم. کوشش زیادی کردم تا پاسخ اعتماد اسلوبودان کواچ را بدهم و فکر کنم عملکرد خوبی مقابل ایتالیا داشتم. امیدوارم کادر فنی هم از کارم در این مسابقه راضی باشد.

دریافت کننده تیم ملی ایران گفت: بازی ایتالیا در مسابقه نخست خیره کننده و کم اشتباه بود اما امیدوارم در مسابقه روز یکشنبه نقاط ضعف خود را رفع و این شکست را جبران کنیم. ایتالیا بسیار قوی تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم و بازی ما را دچار مشکل کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 381

به "عبادی پور: ایتالیا خیره کننده بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: ایتالیا خیره کننده بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید