شفر: مجیدی به من یاری می نماید، من به او

به گزارش بانوی ایران، با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت نموده ام، می دانم که او می خواهد یاد بگیرد.فرهاد، حمایت من را پشت سر خود دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و می تواند به ما یاری کند. من هم به او یاری می کنم.

شفر: مجیدی به من یاری می نماید، من به او

انتخاب مجیدی، تصمیم ویژه شفر

وینفرد شفر انتها تصمیم خود را گرفت و فرهاد مجیدی را به عنوان دستیار جدید معرفی کرد. کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت فراوانی روی سکوها دارد. وینفرد شفر درباره انتخاب فرهاد مجیدی می گوید: من با فرهاد در الاهلی امارات کار کردم. او به عنوان یک مهاجم جوان به تیم ما آمد و توانستیم قهرمان لیگ شویم. این قهرمانی غافلگیری بزرگی بود، زیرا حدود 25 سال بود که الاهلی قهرمان نشده بود. -

شفر صحبت هایش را اینکونه ادامه می دهد: من با دو بازیکن بزرگ ایرانی در امارات کار نموده ام، یعنی علی کریمی و فرهاد مجیدی و از آن موقع با فرهاد در ارتباط هستم. با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت نموده ام، می دانم که او می خواهد یاد بگیرد. مجیدی رویاهای بزرگی برای مربیگری دارد و مدرک خود را هم از انگلستان دریافت نموده است. در جلساتی که داشتیم، گفت می خواهد برای یاری و حمایت به استقلال بیاید و من از این بابت خوشحالم. فرهاد، حمایت من را نیز پشت سر خود دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و می تواند به ما یاری کند. من هم به او یاری می کنم.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 127

به "شفر: مجیدی به من یاری می نماید، من به او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: مجیدی به من یاری می نماید، من به او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید