شب های رویایی در سفر به هند

به گزارش بانوی ایران، جاذبه های تاریخی هند که باید شب ها بازدید شوند

در شب چیزی وجود دارد که شما را بیدار می نماید، دیدن نورها و روشنایی ها در دل تاریکی شب واقعا زیباست . بسیاری از ما روشنی روز را برای بازدید از بناهای تاریخی انتخاب می کنیم، با خبرنگاران همراه باشید تا بیبنید چگونه این بناهای تاریخی هند ، شب را در آغوش می گیرند.

شب های رویایی در سفر به هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

قصر میسور

اگر قصر میسور را به عنوان باشکوه ترین قصر بنامیم اشتباه نکرده ایم. این قصر در ماه سپتامبر در زیباترین حالت خود است چون به مدت دو ماه با 96000 لامپ روشن می گردد، این شکوه و زیبایی به مناسبت فستیوال .دوسهرا که یکی از اعیاد هندی هاست، می باشد

عبادتگاه طلایی

عبادتگاه طلایی در فضایی پر از معنویت و سرزندگی هرگز شب ها به خواب نمیرود. یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از این محل، صبح و قبل از طلوع خورشید است و ساعت معمول باز شدن درهای این عبادتگاه 2 تا 3 صبح می باشد.

کاخ یادبود ویکتوریا

این ساختمان سفید با عظمت و باغ های سرسبز آن در شب با نورهای شفقی منظره های رویایی و فوق العاده می گردد که تماشای آن چشم ها را خیره می نماید، فقط حیف که در روزهای خاصی از سال این چنین نورانی و مجلل است.

عبادتگاه سومنات

این عبادتگاه بغیر از این که یک مکان مذهبی است یکی از عالی ترین محل ها برای بازدید شبانه است که هرشب بعد از نورانی شدن، در آن مراسم خاص عبادی انجام می گردد.

قلعه امبر

قلعه امبر، حصاری است که با عظمت بر روی تپه های شهر فراموش شده امبر نشسته است. این قلعه بجر جاذبه هایی مثل موزه، شش محل و حقایق تاریخی فراوان خود، در شب نمایشی از نورها و صداهای زیباست که این ترکیب بینظیر در کنار دریاچه ماوتا احساس هر بیننده ای را بیدار میکند.

عبادتگاه اکشردهام

این عبادتگاه با نقاشی های زیبا و طراحی های حک شده بینقص خود، بنایی است که پیر و جوان آن را تحسین می نمایند. در این محل یک فواره موزیکال معروف قرار گرفته است که در آن، آب با ریتم معنویت به حرکت در می آید.

قلعه جایسالمر

این قلعه با شکوه و با عظمت، پر از گردشگرانی از سرزمین های دور است و حتی در شب با درخشش نورهای زرد زیباتر به نظر می آید.

دریاچه حسین ساگار

آیا عکاس هستید؟ آیا تا بحال منظره ای زیبا و بکر طبیعی را برای عکس دریافت با دوربین خود پیدا نکرده اید؟ پس وقت آن است که از دریاچه حسین سوگار بازدید کنید. این دریاچه در شب وقتی نورهای رنگارنگ شهر را جذب می نماید در زیباترین حالت خود قرار گرفته است و چشم اندازی را به بازدید نمایندگان خود می دهد که برای همواره در خاطر آن ها می ماند. مجسمه زیبایی هم در وسط این دریاچه قرار گرفته است.

قلعه پورانا کیلا

این قلعه قدیمی ترین مکان تاریخی در شهر حال حاضر دهلی است و در شب نمایشی از نور و صدا دارد که از محبوبیت و جذابیت خاصی برخوردار است.

پارک یادبود امبدکار

در این پارک بزرگ جاذبه های زیادی دارد و اگر برای بازدید از این پارک به ایالت لکنهو هند سفر می کنید حتما تا شب منتظر بمانید چون این پارک در شب با نورهای زیادی درخشان می گردد.

بنای یادبود صخره ای ویوکاناندا

نسیم خنک دریا، صدای امواج و آسمانی تاریک، خود را در لحظه غرق کنید آیا از این بهتر می گردد؟ بنای یادبود بر روی یکی از دو صخره کنار دریا واقع شده است که زیبایی آن در شب، چشم ها را خیره و قلب ها را محسور می نماید. برای دیدن این بنای زیبا باید تا شهر ساحلی کانیاکوماری بروید.

منبع : holidify.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 480

به "شب های رویایی در سفر به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب های رویایی در سفر به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید