شاگردان منصوریان باز هم وعده شنیدند و به خرم آباد نرفتند

به گزارش بانوی ایران، بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان به دلیل مسائل مالی راضی به سفر به خرم آباد نشدند تا برگزاری دیدارشان مقابل خیبر در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

شاگردان منصوریان باز هم وعده شنیدند و به خرم آباد نرفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صبح امروز (یکشنبه) دو نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در اردوی شاگردان منصوریان در هتل المپیک حاضر شدند تا بازیکنان این تیم را برای سفر به خرم آباد و برگزاری دیدار با خیبر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راضی کنند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت به بازیکنان اعلام کردند که به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت خواهند کرد. با این وجود بازیکنان صنعت نفت با توجه به اینکه تا به امروز یک ریال دریافتی نداشتند و باز هم وعده روزهای آینده را از مسئولان این تیم شنیدند، برای دیدار با خیبر به خرم آباد نرفتند.

بازیکنان صنعت نفت همچنین به حسین کشاورزی و روح الله محمدی دو عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفته اند در دیدار با هوادار هم طبق درخواست منصوریان و کادر فنی شرکت کرده اند. این در حالی است که علیرضا منصوریان هم از این تصمیم شاگردانش حمایت کرده است.

گفتنی است که مسئولان باشگاه صنعت نفت برای سفر تیم به خرم آباد بلیت هواپیما گرفته بودند که براساس برنامه باید ساعت 11 تهران را به سمت این شهر ترک می کردند، اما شاگردان علیرضا منصوریان راضی نشدند که به خرم آباد بروند.

طبق برنامه دیدار خیبر خرم آباد - صنعت نفت آبادان قرار است از ساعت 14 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2027

به "شاگردان منصوریان باز هم وعده شنیدند و به خرم آباد نرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان منصوریان باز هم وعده شنیدند و به خرم آباد نرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید