شاه باکلاه شاه بی کلاه به چاپ دوم رسید

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان این نویسنده و پژوهشگر اضافه کرد: کتاب تصویری شاه باکلاه، شاه بی کلاه را هنرمند تصویرگر فیروزه گل محمدی تصویرگری کرد؛ بنده بر اساس ایده اولیه، داستانش را نوشتم؛ گرافیست خوش ذوق روشنک مافی زحمت صفحه آرایی اش را کشید و محمودرضا بهمن پور مدیر خوش سلیقه نشر نظر با کیفیتی خوب منتشرش کرد.

شاه باکلاه شاه بی کلاه به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

حجوانی ضمن اظهار امیدواری برای بیشتر دیده شدن این کتاب درباره موضوع آن توضیح داد: کتاب برای مخاطبان بالاتر از سنین کودکی تهیه شده و ماجرای شاهی است که دچار بی خوابی شده و دنبال دارویی برای درمان می شود و دشمنانی هم دارد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

ناگهان گویی پرده های سیاه بر چشمان پیشمرگان و شاه نشست و پلک هایشان را یک یک فرو بست. دیگر نه بنایی دیدند و نه آوایی شنیدند. شاه خُرّه ای کشید و بر شکم خوابید. آخرین بار دشنامی را که وِرد زبانش بود (خ خاخاررر ج ج ی ها!) گفت و تا ابد خفت. مردم که حال را چنین دیدند با شوق، ولوله برپا کردند، با شادی، هلهله سر دادند و با خشم هجمه بردند. دیری نگذشت که شهر را تسخیر و درباریان را زنجیر کردند.

مهدی حجوانی دانش آموخته دکترای پژوهش هنر، عضو هیئت علمی دانشگاه، فعال در زمینه تأسیس چندین نهاد مدنی و نشریه تخصصی، سرویراستار نشر، نویسنده، مترجم و پژوهشگر حوزه کودک است. او سال 1398 از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان مروج کتاب خوانی، برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن سال 2020 معرفی شده است.

انتشارات نظر چاپ نخست شاه باکلاه شاه بی کلاه را در هزار و 500 نسخه و 36 صفحه منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1618

به "شاه باکلاه شاه بی کلاه به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه باکلاه شاه بی کلاه به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید