سونی اکسپریا 10 مارک 3 در بعضی بازارها بدون شارژر عرضه می گردد

به گزارش بانوی ایران، این طور که به نظر می رسد، حذف شارژر از درون جعبه از پرچم دارها به میان رده ها هم قرار است کشیده گردد چرا که در جدیدترین خبر پیرامون این موضوع شنیدیم سونی میخواهد میان رده اکسپریا 10 مارک 3 را در بعضی از بازارها بدون شارژر درون جعبه راهی بازار کند.

سونی اکسپریا 10 مارک 3 در بعضی بازارها بدون شارژر عرضه می گردد

سونی اکسپریا 10 مارک 3 یکی از میان رده های نو سونی در بازار به شمار میرود که قدرت سخت افزاری خیلی بالایی ندارد اما سونی آن را با هدف جلب رضایت کاربران با بودجه محدود راهی بازار کرد. نمی توانیم بگوییم عملکرد این محصول در فروش خیلی خوب بوده است چرا که به طور کلی خود شرکت سونی در امر فروش گوشی هوشمند طی سالیان گذشته عملکرد موفقی نداشته است.

این شرکت ژاپنی هیچگاه دست از کارهایی که ممکن بود باعث بدتر شدن وضعیتش گردد نکشید. از جمله می توان قیمت به قیمت بالا و در بعضی مواقع نامعقول محصولاتش اشاره نمود. بعلاوه قابلیت های گوشی های این شرکت هم در بسیاری مواقع کمتر از سایر گوشی های رقیب است. به این موضوع باید رویه ناتعیین در عرضه به روزرسانی نرم افزاری و امنیتی هم افزود که کاربران این شرکت را کاملا سردرگم نموده است.

این تمام ماجرا نیست و به نظر می رسد برای اینکه سونی بتواند همین اندک هواداران خود را هم از خرید گوشی هایش منصرف کند، باید کارهای دیگری هم انجام می داد که حذف شارژر آن هم از درون جعبه گوشی میان رده اش نمونه ای از آن بود. البته به نظر می رسد این تصمیم فعلا فقط شامل همین گوشی شد و در بازارهای محدودی هم این اتفاق اتفاق افتاده است. حال اینکه در آینده چه اتفاقات دیگری رخ دهد تعیین نیست.

به گزارش شعبه آلمان سونی، در بعضی از خرده فروشی ها این گوشی قرار است بدون شارژر راهی بازار گردد. قیمت سونی اکسپریا 10 مارک 3 بعد از حذف شارژر از درون جعبه 10 دلار کاهش پیدا کرد که شاید کاربران با این اقدام اندکی به خرید این گوشی ترغیب شوند. البته در بعضی از بازارهای دیگر این گوشی همچنان با شارژر درون جعبه عرضه می گردد ولی به نظر می رسد به زودی باید شاهد حذف شارژر از تمام بسته بندی های آن باشیم.

البته اقدام خوبی که سونی در این بین انجام داد، کاهش 10 دلاری قیمت گوشی بود. این در حالی است که بعضی از شرکت های دیگر در حالی که می دانیم هدف اصلی چیست، با لفظ حمایت از محیط زیست، نه تنها قیمت دستگاه های خود را کاهش نداده اند بلکه شارژر و هدفون را هم از درون جعبه حذف کردند.

همان طور که اشاره شد، نمی دانیم آیا این تصمیم سونی قرار است قطعا برای تمام گوشی هایش انجام گردد و یا اینکه در بازارهای دیگر هم (سوا از آلمان) گوشی های این شرکت بدون شارژر عرضه می شوند یا خیر. تنها چیزی که می دانیم این است که فعلا در بعضی از بازارهای آلمان سونی اکسپریا 10 مارک 3 بدون شارژر و با کاهش 10 دلاری قیمت به فروش می رسد. حال باید دید چه پیش می آید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1905

به "سونی اکسپریا 10 مارک 3 در بعضی بازارها بدون شارژر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 10 مارک 3 در بعضی بازارها بدون شارژر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید