سنگ تمام گذاشتن بی ام و برای مشتریان چینی، عکس

به گزارش بانوی ایران، گجت نیوز نوشت: مدل 2024 بی ام و سری 5 در چین با امکانات ویژه ای عرضه شده است که بعضی از آن ها را پیش تر در بی ام و سری 7 دیده بودیم.

سنگ تمام گذاشتن بی ام و برای مشتریان چینی، عکس

چند ماه قبل، بی ام و سری 5 برای عرضه در آمریکای شمالی و اروپا رونمایی شده بود؛ حالا خودروساز آلمانی، نسخه دیگری از این سدان پریمیوم را با امکانات اختصاصی برای بازار چین معرفی نموده است. همراه با مدل i5، نسخه تازه سری 5 هم در کارخانه دادونگ چین مونتاژ شده است که به طور مشترک به وسیله BMW و Brilliance اداره می گردد.

با طول 5060 میلی متر، در حالت عادی هم مدل 2024 بی ام وی سری 5 طویل تر از مدل پیشین است؛ اما در چین، درازترین نسخه این سدان عرضه می گردد. البته کمپانی سازنده، ابعاد دقیق این نسخه را اعلام ننموده؛ ولی طول آن باید حدود 5181 میلی متر باشد.

طول بیشتر، به معنای افزایش فاصله بین محورهای جلو و عقب است که نتیجه آن، وجود فضای بیشتر برای سرنشینان عقب خواهد بود. این البته تنها مزیت نسخه چینی در قیاس با بی ام و سری 5 استاندارد نیست. این سدان در چین، به یک نمایشگر 31.1 اینچی پانورامیک با رزولوشن 8K و اتصال 5G تجهیز شده؛ چیزی که از بی ام و سری 7 به عاریه گرفته است.

امکانات پیشرفته دیگری هم در هر دو مدل احتراقی و تمام برقی وجود دارد که می توانیم به سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه ای و سیستم صوتی پریمیوم Bower & Wilkins اشاره کنیم.

حتی نمای بیرونی بی ام و سری 5 نسخه چین هم کمی دستخوش تغییر شده است. شاید هدلایت های LED و نورپردازی دور جلوپنجره، تازگی نداشته باشند؛ ولی این سدان در چین، یک چراغ به شکل عدد 5 روی کینک هافمیستر ستون عقب دارد که در مدل i5 هنگام شارژ خودرو، به رنگ آبی درمی آید. در مدل مجهز به موتور احتراقی اما این عدد 5، نور سفید می دهد.

البته این سنگ تمام گذاشتن BMW برای چینی ها، بی علت هم نیست. از زمانی که خودروساز آلمانی فراوری سدان های خود را در چین شروع کرد، بیش از 2 میلیون دستگاه فروش داشته و فقط از سال 2020 تا 2022، پیروز به فروش 530 هزار خودرو به چینی ها شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2322

به "سنگ تمام گذاشتن بی ام و برای مشتریان چینی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ تمام گذاشتن بی ام و برای مشتریان چینی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید