سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/ این خبر پیرامون سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان برای شما نگارش شده است.

سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان

هر موجودی داستان خودش را دارد. ما هم همچون سایر موجودات داستان منحصر بفرد زندگی خودمان را نوشته ایم و هر روز صفحه جدیدی را به کتاب داستانمان می افزاییم البته شاید این داستان ها هرگز مکتوب و بازخوانی نشوند.

سری به موزه قصه ها یا داستان ها خواهیم زد و سفری مجازی به این موزه را تجربه می کنیم. موزه داستان در سال 2003 و بصورت مجازی با هدف تشویق آموزش و حمایت از تعامل جامعه با بررسی انواع اشکال داستان فعال شد. سپس به همت گروهی از نویسندگان، نقاشان و افراد علاقمند به قصه ها یک ساختمان قدیمی در مرکز آکسفورد به این موزه اختصاص داده شد تا بچه ها بتوانند از نزدیک با شخصیت های داستانی دوست داشتنی آشنا شوند و به نام نمونه با پوشیدن لباس یکی از شخصیت های داستانی آلیس در سرزمین عجایب برای لحظاتی هر چند کوتاه خود را بخشی از داستان بدانند البته همه چیز به اینجا ختم نمی شود، زیرا مؤسسان موزه قصه هم روزی همچون همه ما کودک بودند و خاطرات خوب و شیرینی از شنیدن داستانهای پیش از خواب شبانه دارند بنابراین اتاق خوابی را در موزه قصه ها در نظر گرفته اند.

بچه های که از موزه قصه ها بازدید می کنند، می توانند با رفتن به اتاق خواب موزه، قصه ای را که دوست دارند انتخاب کرده و گوش بدهند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1809

به "سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به دنیای اسرارآمیز داستان ها در یکی از موزه های انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید