ساخت 45 کلیپ از جاذبه های شاخص زنجان در نوروز 99

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 45 کلیپ یک دقیقه ای معرفی جاذبه های استان در فضای مجازی، امکان بازدید از جاذبه های شاخص تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی استان را در نوروز 99 فراهم کرد.

ساخت 45 کلیپ از جاذبه های شاخص زنجان در نوروز 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند با اشاره به تأثیرات بیماری کرونا بر صنعت گردشگری بیان نمود: اکنون که مردم بیشتر اوقات خویش را در خانه هستند، با تصمیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل استان زنجان برگزاری تورهای مجازی و سفر مجازی در قالب کلیپ و مانور بازدید از جاذبه های گردشگری برگزار گردید که این کلیپ ها توانستند با گردش در فضای مجازی، اطلاعات مفیدی در اختیار مردم قرار دهند.

او افزود: فضای مجازی با سهولت و با صرف وقت و هزینه کمتر در دسترس عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان بازار گردشگری واقع شده است و زمینه سفر در آینده را با اطلاعات بیشتری فراهم می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این کلیپ ها بازمان کوتاه می توانند شاخص خوبی برای معرفی میراث تاریخی و فرهنگی هر کشوری در سطح جهان باشند و قطعاً این گونه اقدامات در راستای رونق صنعت گردشگری هر کشوری بسیار مؤثر است.

او توضیح داد: آثار و ابنیه تاریخی به وضوح، هویت، معماری، فرهنگ و سبک زندگی مردمِ یک دوره از تاریخ را به تصویر می کشد و به عنوان گنجینه ای گران بها در اختیار نسل های بعد قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 972

به "ساخت 45 کلیپ از جاذبه های شاخص زنجان در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 45 کلیپ از جاذبه های شاخص زنجان در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید