روستای ساحلی دراویزه در حال ریزش است

به گزارش بانوی ایران، فرماندار باوی با اشاره به خطر ریزش روستای دراویزه از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: منازل این روستا به ساحل رودخانه کارون چسبیده اند. این روستا وضعیت خطرناکی دارد و در حال ریزش است.

روستای ساحلی دراویزه در حال ریزش است

به گزارش خبرنگاران ، منوچهر ورناصری در جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب خوزستان که امروز (5 دی ماه) برگزار گردید، اظهار کرد: شهرستان باوی در حوزه شهری و روستایی مسائلی دارد؛ روستای دراویزه که در بخش مرکزی واقع است وضعیت خطرناکی دارد و در حال ریزش است.

وی اضافه کرد: منازل این روستا به ساحل رودخانه کارون چسبیده اند و مسائل زیادی دارند و در سال گذشته این روستا در لیست روستاهای بحرانی نهاده شد.

ورناصری گفت: بهترین کاری که می گردد در خصوص این روستا انجام داد این است که روستا به جاده اهواز - شوشتر انتقال یابد اما ساکنان این روستا برای جابجایی مقاومت می نمایند، در حالی که باید از خطرات احتمالی جلوگیری گردد.

فرماندار باوی بیان نمود: در شهر ملاثانی و ویس نیز تعدادی از منازل در بستر رودخانه قرار دارند که باید تملک شوند زیرا در بارندگی های اخیر قسمتی از ویس که از قبل تخلیه شده بود، ریزش کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم این منازل نیز نسبت به جابجایی مقاومت می نماید، مطرح کرد: اگر بارندگی سیلابی رخ دهد، منازل ویس و ملاثانی نیز در معرض خطر ریزش قرار دارند.

ورناصری ادامه داد: همچنین در روستای سید خلف یک سیل بند احداث شده بود که به علت ایرادات فنی پروژه نیمه کاره مانده است که امیدواریم این کار تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 123

به "روستای ساحلی دراویزه در حال ریزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای ساحلی دراویزه در حال ریزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید