راهنمای گردش در مسکو در یک روز بارانی، عکس

به گزارش بانوی ایران، در روزهای بارانی مسکو می توانید به بازار سرپوشیده دانیلوفسکی (Danilovsky) بروید. این بازار، یک بازار مواد غذایی است و برای عاشقان غذا یک بهشت به شمار می رود. در فودهالِ این بازار می توانید یکی از رستوران ها را انتخاب کنید و خودتان را به یک غذای خوشمزه مهمان کنید. همچنین می توانید انواع محصولات محلی را برای خودتان بخرید. شاید تصور کنید گردش در این بازار تنها یک ساعت از روز زمان شما را بگیرد، اما در این بازار غذاهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد که می توانند تمام روز شما را سرگرم کنند.

راهنمای گردش در مسکو در یک روز بارانی، عکس

سری به لومیر برادرز سنتر بزنید

مرکز عکاسیِ لومیِر برادِرز سنتر (Lumiere Brothers Centre) در قلب بخش رِد اُکتُبر (Red Ocober) یا اکتبر سرخ در مقابل کلیسای جامع (Christ The Saviour Cathedral) یکی از مکان هایی است که می توانید در روزهای بارانی مسکو از آن دیدن کنید. در این مرکز به صورت ماهانه چندین نمایشگاه برگزار می شود. می توانید از یکی از نمایشگاه ها بازدید کنید و در کافه گالری چای روسی بنوشید. سپس بازدید خود را با یک توقف در مغازه فوتوبوک به پایان برسانید.

در بار وودا یک نوشیدنی بنوشید

بارِ وودا (Voda) یکی از جواهرات پنهان مسکو است که در سال 2017 تاسیس و بلافاصله به یکی از محبوب ترین مکان های مسکو برای جوانان روسی تبدیل شد. در این بار می توانی با خاص ترین نوشیدنی های روسی از خودتان پذیرایی کنید. همچنین می توانید از متصدی بار بخواهید یک نوشیدنی ترکیبی و جدید برای تان آماده کند و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

از ایستگاه مترو تاریخی مایاکوفسکایا دیدن کنید

ایستگاه مترو تاریخی مایاکوفسکایا (Mayakovskaya) یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری مسکو است. نام این ایستگاه از روی شاعر بزرگ روسی به همین نام گرفته شده است. این ایستگاه تنها ایستگاه در مسکو است که بر اساس اشعار یک شاعر طراحی و ساخته شد. دیوارها و کفِ این ایستگاه از سنگ مرمر است و موزا ئیک ها به رنگ هایی نقاشی شده اند که در نظر شاعر رنگ های ایده آل تلقی می شدند.

در رستوران سیوریان طعم غذاهای روسی را بچشید

رستوران سیوِریان (Severyane) یکی از مکان های محبوب مسکو است و درب های آن هفت روزِ هفته به روی مشتریان باز است. اگر قصد دارید به این رستوران سر بزنید، پیشنهاد می کنیم از قبل میز خود را رزرو کنید زیرا این رستوران کوچک بسیار شلوغ می شود. در رستوران سیوِریان که دارای طراحی داخلی خاص و زیبایی است، می توانید از سفارش د هید که با قیمتی مناسب عرضه می شوند و ساعاتی خوش را در این رستوران سپری کنید.

از کتاب فروشی بیبلیو گلوبوس دیدن کنید

کتاب فروشی بیبلیو گلوبوس (Biblio Globus) درست در مرکز شهر واقع شده است. این کتاب فروشی از (Red Square) تنها 15 دقیقه فاصله دارد. بیبلیو گلوبوس یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کتاب فروشی های روسیه محسوب می شود. در این کتاب فروشی یک سالن مطالعه بسیار بزرگ وجود دارد که در آن می توانید کتاب هایی به چندین زبان بخوانید.

سری به ساندونی یکی از اسپاهای سنتی روسی بزنید

این اسپای سنتی و قدیمی در محله تاریخی مسکو یعنی توِرِسکوی (Tverskoy) واقع شده است. ساندونی (Sanduni) یکی از محبوب ترین مکان ها در میان مردم محلی است. مردم مسکو در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی، مخصوصا در زمستان و فصل های بارانی به این اسپا می فرایند. در ساندونی می توانید خدمات مراقبتی روسی و اسپاهای سنتی را رزرو کنید. خدمات عالیِ این مکان، ساندونی را از دیگر اسپاها متمایز ساخته است. این اسپا تنها یک سونا نیست بلکه یک مرکز تفریحی به شمار می رود. حمام های داغ و سرد، سونا و بسته های ماساژ از جمله خدمات سنتی این اسپا هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1224

به "راهنمای گردش در مسکو در یک روز بارانی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای گردش در مسکو در یک روز بارانی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید