دلخانی راهی نیمه نهایی شد، شکست چهار فرنگی کار

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی زیر 23 دنیا که در شهر بخارست رومانی در جریان است، چهار فرنگی کار کشورمان باختند و تنها یک نماینده راهی نیمه نهایی شد.

دلخانی راهی نیمه نهایی شد، شکست چهار فرنگی کار

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر برابر بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان باخت. وی باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد تا بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز بجنگد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول ایهور بلیاک از بلاروس را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و در دور دوم رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ساخت و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 77 کیلوگرم سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ساجان از هند رفت و در حالیکه 6 بر صفر از حریف جلو بود، در نهایت با نتیجه 14 بر 6 باخت. وی باید برای ادامه حضورش در مسابقات و راهیابی به گروه بازنده ها در انتظار فینالیست شدن این فرنگی کار هندی باشد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست اینوت کاراس از رومانی را با نتیجه 13 بر 4 شکست داد اما در دور دوم مقابل قاضی خلیل اف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 باخت. فلاح هم باید برای رسیدن به گروه بازنده ها منتظر فینالیست شدن حریفش باشد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف زویادی پاتاریدزه از گرجستان رفت با نتیجه 4 بر یک باخت. یوسفی هم باید منتظر فینالیست شدن این حریف گرجی باشد تا او هم به گروه بازنده ها راه یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 94

به "دلخانی راهی نیمه نهایی شد، شکست چهار فرنگی کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخانی راهی نیمه نهایی شد، شکست چهار فرنگی کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید