جشنواره نانو و رسانه برگزار می گردد

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، این ستاد با هدف انتخاب و معرفی برترین آثار رسانه ای سال 1397 در حوزه فناوری نانو جشنواره نانو و رسانه را برگزار می نماید.

جشنواره نانو و رسانه برگزار می گردد

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را ضمن رعایت شرایط عمومی و اختصاصی از تاریخ 4 خردادماه الی 25 خردادماه 1398 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال نمایند.

این جشنواره در 2 بخش کلی رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی صنعت و مطابق با دسته بندی ذیل برگزار می گردد.

رسانه های عمومی

آثار مرتبط با فناوری نانو در این بخش می بایست در رسانه های عمومی کشور شامل صدا و سیما، مطبوعات (روزنامه ها و مجلات کثیرالانتشار) و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی مطابق با جدول زیر منتشر شده باشد.

رسانه های تخصصی صنعت

منظور از رسانه های تخصصی صنعت، مجموعه رسانه های دیداری و شنیداری، پایگاه ها و سایت های اینترنتی، کانال ها و شبکه های اجتماعی و مجموعه های فراوری و انتشار محتوایی است که بطور معین بر صنعتی خاص متمرکز بوده و به انتشار مطالب تخصصی اعم از معرفی محصول، شرکت، فعالیت صنعتی، اختراع و… در حوزه آن صنعت می پردازند. لذا در این بخش آثاری که در رسانه هایی با این تعریف منتشر شده باشند پذیرفته می شوند.

شرایط عمومی برای شرکت در جشنواره نانو و رسانه

آثار ارسالی در هر دو بخش رسانه های عمومی و تخصصی صنعت باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد.

آثاری در جشنواره پذیرفته می گردد که در فاصله زمانی اول فروردین ماه سال 1397 تا آخر اسفندماه سال 1397 به وسیله یکی از رسانه های کشور اعم از رسانه های عمومی یا تخصصی منتشرشده باشد.

هر شرکت نماینده می تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب های آثار) توسط خبرنگاران وجود ندارد و خبرنگاران می توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 215

به "جشنواره نانو و رسانه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره نانو و رسانه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید