جزئیات اکران های جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/بوشهر تعداد 18 فیلم منتخب جشن سیمرغ و پروانه ها و سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای شهید آوینی بوشهر اکران می گردد.

جزئیات اکران های جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر

معاون هنری و سینمایی اداره کل با اعلام این خبر اضافه نمود: ستاد برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتخب فیلم های بخش سودای سیمرغ و فیلم های جشنواره را به استان ها گفت که همانند دوره های قبل و همزمان با در تهران این جشنواره از 15 تا 21 بهمن ماه در بوشهر برگزار می گردد.

محمدحسین زندویان اعلام کرد: 5 فیلم در بخش جشن سیمرغ و پروانه ها و 13 فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش گذاشته می گردد.

وی اظهار کرد: تورنا به کارگردانی سید جواد هاشمی، قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی، بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری، کاتی و ستاره به کارگردانی عبدالرضا مجلسی و منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داساگر از فیلم های جشن سیمرغ و پروانه ها هستند.

زندویان ادامه داد: دشمنان به کارگردانی علی درخشنده، مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی، من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان، آتابای به کارگردانی نیکی کریمی، سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور، آن شب به کارگردانی کوروش آهاری، قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی ها، تومان به کارگردانی مرتضی فراشبندی، کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی، خوب، بد، جلف2 به کارگردانی پیمان قاسمخانی و لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس ربیعی فیلم های جشنواره هستند که در بوشهر به روی پرده می فرایند.

وی عنوان نمود: اکران فیلم های جشن سیمرغ و پروانه ها صبح ساعت 9:30 به صورت رایگان و فیلم های جشنواره هر روز در سه سانس ساعت های 17:30، 19:30 و 21:30 به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، زندویان اعلام کرد: علاقمندان می توانند به صورت فروش اینترنتی از سامانه BELITBOX.COM و یا به صورت حضوری از باجه فروش سینما نسبت به خرید بلیت اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: مدارس سراسر استان جهت تماشای فیلم ها می توانند با اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه یا با شماره 077-3136 و شماره موبایل 09029028500 تماس بگیرند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: جدول پخش فیلم های جشنواره در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قسمت تابلو اعلانات قابل رویت می باشد.

فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن به دبیری ابراهیم داروغه زاده همزمان با پایتخت کشور در استانها اکران می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در استان بوشهر نیز از امروز فروش بلیت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 773

به "جزئیات اکران های جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اکران های جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید