جزئیاتی از فیلم جدید آریل وینوگراد، نقش آفرینی لئوناردو اسباراگلیا

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران-جزئیاتی از فیلم جدید آریل وینوگراد/ نقش آفرینی لئوناردو اسباراگلیا

جزئیاتی از فیلم جدید آریل وینوگراد، نقش آفرینی لئوناردو اسباراگلیا

به گزارش خبرنگاران، تریلر فیلم جدید کارگردان جوان آرژانتینی، آریل وینوگراد (Ariel Winograd) منتشر شد.

وینوگراد در حال انجام مراحل پس از تولید فیلم جدید خود با عنوان Hoy se arregla el Mundo (امروز دنیا بر وفق مراد است) است. ستاره سینمای اسپانیا لئوناردو اسبارگلیا که آرژانتینی الاصل است و از بازیگران اصلی فیلم درد و افتخار پدرو آلمادوار بود در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

آریل وینوگراد کارگردان، فیلمنامه نویس، مدیر تولید، مجری، دستیار کارگردان، عکاس، تدوین گر و تهیه کننده آرژانتینی متولد بوینس آیرس در سال 1977 است.

سینمای آرژانتین در ایران خیلی شناخته شده نیست. اگر چه جزو سینماهای فعال کشورهای آمریکای لاتین است. او در زمره کارگردانانی است که طی ده سال گذشته درخشش خوبی در آرژانتین و سینمای بیرون از آرژانتین داشته است.

او آثاری چون بی فرزند که تولید مشترک اسپانیا و آرژانتین است، مامان به مسافرت رفت (2017) و سرقت قرن (2020) را در کارنامه خود دارد. در باره سرقت قرن می توان گفت برعکس عنوان فیلم که اینطور به نظر می رسد که کار خشنی باشد اما این فیلم اصلا خشن نیست و یک اثر کمدی است و براساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است.

سینمای وینوگراد از اغراق و مسائل جنسی که در سینمای آمریکای لاتین بیشتر دیده می شود فاصله دارد.

در مورد لئوناردو اسباراگلیا باید گفت او برای اولین بار کارش را در 16 سالگی با هکتور اولیو از کارگردانان بنام آرژانتین آغاز کرد. او کارهای زیادی را در کارنامه بازیگری خود در زمینه تئاتر، تلویزیون و سینما دارد.

اسباراگلیا در 1995 جایزه بهترین بازیگر را برای بازی در فیلم اسب های وحشی به کارگردانی مارسلو پینیرو از جشنواره هوالوو HUELVA بدست آورد. او در 1988 به اسپانیا مهاجرت کرد و در آنجا به موفقیت های زیادی دست یافت.

این بازیگر در کارنامه خود نامزدی و جوایزی چون امی در 2010، مارتین فیرو در 1997 و گویا در 2001 را دارد. او در فیلم آخر وینوگارد که در حال حاضر تریلر آن ارائه شده نقش پدری را بازی می کند که رابطه بسیار خوبی با فرزندش دارد و تهیه کننده یک برنامه پر طرفدار تلویزیونی است. این فیلم در زمره فیلمهایی است که با موضوع پدرانگی ساخته شده اند. ارائه این فیلم در سال 2021 خواهد بود.

لئوناردو اسباراگلیا در نقش دیوید ساماراس David Samarás با ناتالیا اوریرو Natalia Oreiro در نقش سیلوینا Silvina و بنجامین اوترو Benjamín Otero (نقش بنیتو کودک Benito) همبازی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1373

به "جزئیاتی از فیلم جدید آریل وینوگراد، نقش آفرینی لئوناردو اسباراگلیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از فیلم جدید آریل وینوگراد، نقش آفرینی لئوناردو اسباراگلیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید