توسعه صنعتی نباید به بهای جان مردم تمام شود

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- سالهاست که تردد تریلی های خود برشرکت ایران خودرو شهرک صنعتی رجه ودیگر ماشین های سنگین این شهرک باعث تخریب آسفالت شهر گتاب شده اند و عایدی جز ترافیک و تصادف نداشته اند .

توسعه صنعتی نباید به بهای جان مردم تمام شود

خدیجه نعمتیان نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب درگفتگو با خبرنگار خبرنگاران دفترمازندران درشهرستان بابل: از شرایط نامناسب جاده شهر گتاب دراثر تردد خودرو های سنگین ایران خوردو خبر داد و گفت : درسالهای اخیر تردد بی امان تریلی ها خودرو بر شرکت ایران خودرو رجه شهرستان بابل زیرسازی آسفالت و زیرساخت های آن را تخریب کرده که پیامد وهزینه اش بر دوش مردم منطقه بوده است .

وی با اشاره به اینکه هزینه بازسازی آسفالت تخریب شده و زیرساخت های آن نباید برعهده مردم باشد گفت : بیشتر مردم منطقه کشاورزند و با سختی و دست های پینه بسته کسب روزی می کنند ونباید هزینه این تخریب را به دوش بکشند وی با تاکید براینکه این جاده تنها کریدور جاده ایی شهر گتاب است که بیشترین مقدار تردد را دارد گفت : تمام تریلی های شرکت بدون ریالی پرداخت عوارض عبور و مرور می کنند و نتیجه و عایدی جز ترافیک و تصادف و تخریب جاده ندارند وسهم زیادی در مسائل این جاده دارند و در ازایش باید بخش زیادی از بازسازی جاده گتاب را به عهده بگیرند .

وی در ادامه گفت : تصادف در محور گتاب روستای کلاگر محله غروب پنجشنبه که تریلی خودرو بر ایران خودرو با خودروی پراید و خودرو 206 نمونه گویای این است که جهت تردد این جاده دستخوش عبور و مرور خودروهای سنگینی است که نه تنها موجبات تصادف و ترافیک اند بلکه با بی مسئولیتی در قبال پرداخت عوارض به شهرداری آزادانه عبور و مرور می کنند واین اصلا عادلانه نیست .

نایب الرئیس شورای اسلامی شهرگتاب درخاتمه با بیان اینکه که سخت پیگیر احقاق حق شهروندان هستیم و تمام قد برای حق مردم ایستاده ایم گفت : اجازه نمی دهیم که توسعه صنعتی و دپوی میلیون ها خودرو و .... به بهای جان مردم تمام شود و مردم این بها را بپردازند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2057

به "توسعه صنعتی نباید به بهای جان مردم تمام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعتی نباید به بهای جان مردم تمام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید