تفریح و سرگرمی در کلن را از دست ندهید

به گزارش بانوی ایران، کلن

آلمان یکی از جذاب ترین کشورهای اروپا بوده که معروف ترین جاذبه های گردشگری و تفریحات در آن نهفته است. اگر قصد دارید به آلمان سفر کنید اما هنوز نمی دانید کدام شهر برای شما مناسب است؛ ما به شما کلن را پیشنهاد می دهیم. تفریح و سرگرمی در کلن به قدری متنوع بوده که حتی یک هفته اقامت در این شهر زمان کمی خواهد بود.

تفریح و سرگرمی در کلن را از دست ندهید

کلن، شهری 2000 ساله است که روی رود راین در غرب آلمان واقع شده است و مرکز فرهنگی این منطقه به حساب می آید. یکی از برجسته موضوعاتی که توریست ها آلمان را با آن نماد می شناسند، معماری باستانی گوتیک بوده که در جای جای این کشور قابل مشاهده است. کلیسای جامع کلن که به صورت دوقلو و گوتیک ساخته شده گویای همه چیز است. از جمله شاهکارهای بسیاری از پیکاسو، و موزه رومو-نروژی خانه های قدیمی با معماری های جذاب فضای شهر کلن را تشکیل می دهند.

بنابراین با ما همراه باشید تا چند مورد تفریح و سرگرمی در کلن را به شما معرفی کنیم.

کارناوال های کلن آلمان

در این قسمت می خواهیم به نخستین تفریح و سرگرمی در کلن بپردازیم. شهر کلن به برگزاری انواع کارناوال ها در جهان مشهور است. در این شهر مردم شاد و همواره در حال برگزاری جشن هستند به همین دلیل به محض ورود به کلن شاهد روی خوش مردم خواهید شد. یکی از معروف ترین کارناوال های کلن، روز دیوانه است که مخصوص زنان ساخته شده. مردم لباس های رنگارنگ می پوشند و آهنگ های محلی را می خوانند و به سادگی سرگرم می شوند.

ناگفته نماند، آلمان کشور نوشیدنی هاست و اگر به نوشیدنی های جدید و خنک علاقه دارید می توانید در فصل تابستان به کلن و فستیوال های نوشیدنی به آنجا بروید.

پل هوهنزولرن از تفریحات کلن

این رسم عاشقانه در واقع از ایتالیا شروع شد. در طول زمان، ده ها هزار زوج و دوست در کلن وفاداری خود را به یکدیگر در این راه سوگند خوردند. اولین قفلهای عشق در پل هوهنزولرن در سال 2009 دیده شد و این پل در شهر کلن آلمان و بر فراز رود راین واقع شده است. نا گفته نماند که این سنت زیبا را علاوه بر ساکنان شهر کلن،توریست ها نیز ادامه داده اند.

باغ وحش های کلن

در سال 1860 اولین باغ وحش کلن آلمان تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین و در عین حال یکی از مدرن ترین باغ وحش های جهان است. این باغ وحش به صورت کاملا مدرن و بدون آسیب رساندن به حیوانات ساخته شده است. در این مکان 500 نوع گونه حیوان وجود دارد که هر کدام زندگی آزادانه ای را در آنجا دارند. در سال 2004 پارک فیل ها در این مکان افتتاح شد و فضای هیجان انگیزی را برای گردشگران مهیا نموده است.

باغ وحش کلن از تمام قاره ها و اقیانوس های جهان، حیوانات را دور هم جمع نموده و مجموعه ای بزرگ از جانوران را تشکیل داده است. آکواریوم و مکانی برای حشرات وحشی جزء این باغ وحش است.اگر دوست دارید بازدید از دیگر باغ وحش های آلماندیدن کنید، به مکان های زیر بروید:

باغ وحش فرانکفورت

باغ وحش هاگن بکس هامبورگ

باغ وحش و آکواریوم برلین

جزیره موزه برلین

موزه شکلات

آیا کسی هست به شکلات علاقه نداشته باشد؟ حتی اگر به شکلات و چشیدن انواع شکلات علاقه ندارید رفتن به آن موزه خالی از لطف نخواهد بود. این موزه در کلن واقع شده است و بیش از 4000 متر مربع را پوشش می دهد.

این موزه مستقل طرز تهیه تمام شکلات های جهان را آموزش می دهد و می توانید در حین گشت و گذار طعم بهترین شکلات های جهان را امتحان کنید. این موزه در سال 1993 تاسیس شد که اکنون به یکی از معروف ترین تفریح و سرگرمی در کلن تبدیل شده و سالیانه توریست های زیادی به آنجا می روند.

آکوالند

سرزمینی باورنکردنی که جزء بهترین تفریح و سرگرمی در کلن به حساب می آید. آکوالند یکی از بزرگترین پارک های آبی در اروپا بوده و نهایت امکانات در آن به کار رفته است. در این مکان علاوه بر استخر، بازی های آبی، تفریحات هیجان انگیز، رستوران و کافه هم وجود دارد که بهترین غذاها را سرو می نمایند.

اما اگر دوست دارید می توانید غذای مورد علاقه خود را ببرید و نوش جان کنید. گرچه این پارک حال و هوای بچه ها را دارد اما قسمت هایی برای بزرگسالان به عنوان ماساژ، اسپا، استخر برای آفتاب دریافت و …. در نظر گرفته اند. این پارک از ساعت 9:30 صبح تا 12 شب باز است.

اتاق های درخشان یا گلویین رومز

اگر در بین تفریح و سرگرمی در کلن به دنبال مکانی عجیب و جالب هستید ما اتاق های درخشان را به شما معرفی می کنیم. سرگرمی شگفت انگیز که برای هر سنی مناسب بوده و با ورود به آن میخکوب خواهید شد.

در این مکان همه چیز به صورت 3D ساخته شده و با ورود به آنجا خود در بین موجودات فضایی یا در ته اقیانوس میبینید. دیوارها و کف هر اتاق توسط هنرمندان مشهور تزئین شده است و رنگ و نور به کار رفته شما را به تخیل فرو می برد. این سفر فوق العاده را از دست ندهید و عکس های هیجان انگیز بگیرید.

شهربازی فانتازیالند

فانتازیالند که یکی از بهترین مکان های تفریح و سرگرمی در کلن آلمان به شمار می رود. این شهربازی در سال 1967 میلادی ساخته شد. شهربازی فانتازیالند، مکانی پر از امکانات مهیج و جذاب برای بازدیدنمایندگان است. اگر قصد دارید با تور اروپا به آلمان و بعد شهر کلن سفر کنید، بازدید از این مکان هیجان انگیز را از دست ندهید.

علاوه بر تجهیزات متنوع برای بازی، یک هتل چهار ستاره چینی به نام لینگ بائو در این مجموعه وجود دارد؛ که سفال های سقف آن مستقیماً از چین وارد کلن شده اند.

ناگفته نماند که این شهربازی برای بچه ها زیر 7 سال رایگان است اما برای بالای 7 سال حدود 50 تا 60 یورو هزینه بر است.

خانه پرش

جالب ترین تفریح و سرگرمی در کلن که شباهت زیادی به باشگاه ورزشی دارد. در یک سالن مدرن در Ossendorf با مساحت 3800 متر مربع شرایطی را برای تخلیه انرژی و آدرنالین بچه ها و بزرگسالان مهیا نموده اند.

قسمت های مختلف دیگری برای بازی با توپ، بوکس، پرش های هیجانی وجود دارد که با رفتن به آنجا حس و حال شگفت انگیزی خواهید داشت.

کارتینگ لی منز

کارتینگ یکی از مهیج ترین تفریح و سرگرمی در کلن است که مردم محلی این شهر علاقه شدیدی داشته و روزانه این بازی را انجام می دهند. فقط توجه داشته باشید امکان دارد قوانین آلمان در مورد بازی کارتینگ سخت تر باشد و مقررات خاصی داشته باشند. این بازی از ساعت 12 ظهر تا 10 شب باز است.

قبل از سفر خود تفریح و سرگرمی در کلن را سبک سنگین کنید و ببینید کدام موارد با روحیه شما سازگار است. با توجه به گران بودن بعضی از این سرگرمی ها پیشنهاد میکنیم حتما نیازهای خانواده و دوستانتان را در این سفر در نظر بگیرید. برای شما سفری خوش به کلن آلمان را آرزو می کنیم.

منبع: دلتابان
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 286

به "تفریح و سرگرمی در کلن را از دست ندهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تفریح و سرگرمی در کلن را از دست ندهید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح و سرگرمی در کلن را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید