تجاری سازی فراوری هیدروژن سبز با دریافت 4 میلیون دلار تسریع می یابد

به گزارش بانوی ایران، یکی از شرکت های توسعه دهنده روش های فراوری هیدروژن سبز برای تسریع تجاری سازی فناوری فراوری هیدروژن با یاری نانوذرات، مبلغ 4 میلیون دلار سرمایه دریافت نموده است.

تجاری سازی فراوری هیدروژن سبز با دریافت 4 میلیون دلار تسریع می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت سان هیدروژن 4 میلیون دلار حمایت اقتصادی برای تسریع تجاری سازی فناوری هیدروژن سبز دریافت می نماید. شرکت جی اچ اس اینوستمنتز که در نیویورک مستقر است تا سقف 4 میلیون دلار سرمایه گذاری روی شرکت سان هیدروژن انجام می دهد تا توسعه فناوری فراوری هیدروژن با نانوذرات و دیگر راهبرد های این شرکت به خاتمه برسد.

سان هیدروژن در حال توسعه فناوری است که بتوان با هزینه کم هیدروژن تجدیدپذیر فراوری کرد که برای این کار تنها از آب و نور خورشید استفاده می گردد. منبع آن نیز می تواند آب دریا یا پساب ها باشد.

برخلاف سوخت های هیدروکربنی، مانند نفت، ذغال سنگ و گاز طبیعی که درصورت استفاده از آن ها دی اکسیدکربن و دیگر آلاینده ها فراوری و وارد اتمسفر می گردد، استفاده از سوخت هیدروژن باعث فراوری آب خالص به عنوان محصول جانبی می گردد.

با بهینه سازی دانش الکترولیز آب در مقیاس نانو، نانوذرات توسعه داده شده در این شرکت با تقلید از فتوسنتز، نور خورشید را برای جداسازی هیدروژن از آب استفاده نموده و هیدروژن تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست فراوری می نماید.

سان هیدروژن با استفاده از روشی ارزان قیمت، هیدروژن تجدیدپذیر فراوری می نماید و میخواهد تا هیدروژن تجدیدپذیر فراوری شده را برای استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی مجهز به پیل سوختی عرضه کند.

تیم یانگ، مدیرعامل شرکت سان هیدروژن گفت: فرصت های بازار بسیار زیاد است، ما معتقدیم که فناوری فراوری هیدروژن با نانوذرات بسیار مقیاس پذیر بوده و هیدروژن سبز با هزینه کم قابل فراوری است. رویکرد ما موفقیت آمیز بوده و می تواند آینده انرژی های تجدیدپذیر را به طور چشمگیری تغییر دهد. هنگامی که کوشش های توسعه ای خود را تسریع می کنیم، احساس فوریت و مسئولیت زیادی به ما دست می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1325

به "تجاری سازی فراوری هیدروژن سبز با دریافت 4 میلیون دلار تسریع می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجاری سازی فراوری هیدروژن سبز با دریافت 4 میلیون دلار تسریع می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید