تابان و زاگرس در صدر آمار پروازهای ابطالی اردیبهشت ماه، ثبت بیشترین تاخیرات پروازی به نام کیش ایر

به گزارش بانوی ایران، بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اردیبهشت ماه سال جاری 20 ایرلاین داخلی در بخش پروازهای برنامه ای مسافری 309 هزار و 159 دقیقه تاخیر پروازهای 30 دقیقه و بیشتر داشته اند.

تابان و زاگرس در صدر آمار پروازهای ابطالی اردیبهشت ماه، ثبت بیشترین تاخیرات پروازی به نام کیش ایر

در بین شرکت های هواپیمایی داخلی کیش ایر با 44 درصد در صدر بیشترین پرواز تاخیردار واقع شده است. این شرکت در بخش میانه زمان تاخیر پروازهای تاخیردار هم 96 دقیقه را ثبت نموده است.

هواپیمایی تابان نیز 39 درصد کل پروازهای خود را با تاخیر انجام داده؛ میانه زمان تاخیر پروازهای این شرکت 74 دقیقه بوده است.

هواپیمایی کارون، ساها، کاسپین، قشم ایر و آسمان نیز در رده های دوم تا هفتم بیشترین پرواز خروجی تاخیردار قرار دارند. این شرکت ها به ترتیب میانه زمان تاخیر 85 دقیقه، 85، 73، 84 و 89 دقیقه را ثبت نموده اند.

اما بیشترین میانه زمان تاخیر پروازهای تاخیردار با 206 دقیقه (حدود 3.5 ساعت) مربوط به هواپیمایی چابهار است. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع 20 ایرلاین داخلی با 23 درصد در رتبه 12 واقع شده است.

هواپیمایی زاگرس نیز که چند روز قبل ایرباس (پرواز نجف-تهران) آن در فرودگاه کرمانشاه فرود اضطراری داشت 20 درصد پرواز تاخیردار داشته است. این شرکت در بخش آمار پروازهای ابطالی، با 87 درصد پس از تابان (با 89 درصد) قرار گرفته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2313

به "تابان و زاگرس در صدر آمار پروازهای ابطالی اردیبهشت ماه، ثبت بیشترین تاخیرات پروازی به نام کیش ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابان و زاگرس در صدر آمار پروازهای ابطالی اردیبهشت ماه، ثبت بیشترین تاخیرات پروازی به نام کیش ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید