به طلبکارِ بازیکن طلبکارمان محکوم شده ایم

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایمان حسین پور در ارتباط با انتشار مکاتبات قضائی و تفسیر نادرست از آن در رسانه ها گفت: با توجه به رویه حقوقی و قضائی که وجود دارد، ما نمی خواستیم و نمی خواهیم مکاتبات قضائی علیه افراد در رسانه ها منتشر گردد ولی با توجه به این که شاهد این رویداد و تفسیر غلط از نشر نامه ای به زیان باشگاه بودیم، ناچار به پاسخ گویی هستیم. البته دفاع از حقوق باشگاه و تنویر افکار عمومی، وظیفه ماست. بر این اساس به استناد نامه ای که انتشار یافت، موضوع به توضیح زیر خواهد بود که در متن نامه هم با خوانش حقوقی درست، تعیین است.

به طلبکارِ بازیکن طلبکارمان محکوم شده ایم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آن چه در فضای مجازی و بخشی از فضای رسانه ای درباره مناسبات قضائی بین باشگاه و دروازه بان اسبق پرسپولیس، منتشر شد، خلاف واقعیت ماجرا است. مطابق متن نامه انتشار یافته، تاکید می شود که دروازه بان پیشین پرسپولیس، حکم توقیف اموال باشگاه را اخذ نکرده است، بلکه شخص ثالثی از مرجع قضائی، حکم قطعی علیه این دروازه بان دریافت کرد.

حسین پور اضافه نمود: در این راستا، به باشگاه پرسپولیس اعلام شده است که هیچ پولی را به دروازه بان اسبق خود پرداخت نکند؛ بلکه در صورت وجود طلبی از باشگاه برای نامبرده، مبلغ مذکور به شخص ثالثی که علیه این دروازه بان حکم قطعی گرفته است، واریز شود.

او ادامه داد: در واقع، طبق حکم مرجع قضائی، اعلام شده که اگر این دروازه بان اموال منقولی نزد باشگاه دارد، به نفع طلبکار ایشان، توقیف است و نباید تحویل دروازه بان پیشین پرسپولیس شود. این اموال باید به حساب شخص ثالث که علیه وی حکم گرفته است، توقیف شود که این موضوع کاملا بر خلاف خبری است که امروز منتشر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1828

به "به طلبکارِ بازیکن طلبکارمان محکوم شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به طلبکارِ بازیکن طلبکارمان محکوم شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید