اشک اسکوچیچ، سکوت خیانت به فوتبال است

به گزارش بانوی ایران، حمید استیلی گفت: وقتی صحبت از در دست گرفتن راهنمایی تیم امید به میان آمد چشمان اسکوچیچ پر از اشک شد.

اشک اسکوچیچ، سکوت خیانت به فوتبال است

حمید استیلی در گفت وگویی با رادیو جوان در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به اسکوچیچ داده شده است گفت: همینطور است؛ چند روز قبل آقای اسکوچیچ را خواستند و ایشان می گفت خیلی بهتر بود من را همینطور کنار بگذارند تا اینکه چنین پیشنهادی بدهند. ایشان از این مسئله خیلی ناراحت شده بودند.

وی اضافه کرد: سرمربی تیم امید آقای مهدوی کیا است و ایشان در این مملکت آدم کوچکی نیست. شما اگر ایشان را نمی خواهید اول با ایشان صحبت و قطع همکاری کنید و بگویید قرارداد شما تمام شده و ما دیگر شما را نمی خواهیم پس از آن به آقای اسکوچیچ که تیم را به جام جهانی برده چنین پیشنهادی بدهید.

استیلی با انتقاد از این رفتار ادامه داد: این پیشنهاد واقعا توهین به یک مربی است. ایشان مربی تیم ملی است و برترین نتایج را کسب نموده، الان ایشان را کنار می گذارید اشکالی ندارد، اما شجاعانه اعلام کنید. این حق هر فدراسیونی است که با هر کسی دوست دارد قرارداد ببندد، اما شجاعانه اعلام کند ما نمی توانیم با هم کار کنیم و خداحافظ کاملا جوانمردانه و بااخلاق.

او گفت: آدم از همین مسئله ناراحت می شودشما اول با آقای مهدوی کیا قطع همکاری کنید و سپس به آقای اسکوچیچ پیشنهاد بدهید. این کار ها درست نیست. با فوتبال این مملکت بازی می کنید که چه بشود؟ هر جا شفافیت و صداقت باشد مردم می پذیرند.

استیلی بیان نمود: از گذشته دیده اید که من زمانی که کنار می روم چیزی نمی گویم، ولی الان اگر حرفی نزنیم خیانت به فوتبال است. قصد تخریب کسی را نداریم بحث نقد است. اینکه شما این کار ها را انجام می دهید، به جز آسیب به فوتبال چیزی ندارد. می گویند ورزش آلوده است. بله کسانی که ورزش را اداره می نمایند آلوده هستند نه ورزشکاران و فوتبالیست ها. البته نمی گوییم همه اینطور هستند، اما تعداد زیادی واقعا آلوده هستند اکثرا غیرورزشی ها هستند که این مسئله را ایجاد می نمایند.

او گفت: خدا شاهد است روزی که با هم در مرکز ملی فوتبال بودیم، چشم ایشان پر اشک شد و گفتند کاش من را کنار بگذارند و این پیشنهاد را به من ندهند. آقای اسکوچیچ به هیچ وجه این مسئله را قبول نمی کند ایشان این پیشنهاد را به عنوان توهین تلقی می کرد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2180

به "اشک اسکوچیچ، سکوت خیانت به فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشک اسکوچیچ، سکوت خیانت به فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید