استاندار کرمان: برای تسریع در روند اجرایی خط ریل باید از بخش خصوصی یاری بگیریم

به گزارش بانوی ایران، استاندار کرمان با بیان این مطلب که اعتبارات دولتی برای احداث خط ریل کم است، گفت: برای احداث این خط ریل باید از بخش خصوصی یاری بگیریم.

استاندار کرمان: برای تسریع در روند اجرایی خط ریل باید از بخش خصوصی یاری بگیریم

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد فدایی در آیین کلنگ زنی پروژه ملی خز ریل بم – جیرفت که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید، اضافه کرد: تقارن حکم استانداری بنده با سالروز تشکیل حکومت ولیعصر را به فال نیک گرفته و امیدواریم بتوانیم خدمتی به اسلام و مسلمین داشته باشیم.

وی توضیح داد: خوشحالم اولین سفر کاری خود را به جنوب استان کرمان دارم و این نشان می دهد که شمال و جنوب برای ما یکی است و در بعضی مواقع توجه به جنوب را ترجیح می دهیم.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرای خط ریل بم –جیرفت بیان نمود: وزارت راه و شهرسازی کار بسیار بزرگی را انجام داد و تشکر می کنم از حضور وزیر در این منطقه و امیدواریم این طرح باعث تحول در منطقه گردد.

وی اعلام نمود: در دولت تدبیر و امید در جنوب کرمان یکهزار کیلومتر راه روستایی آسفالته با اعتبار 225 میلیار تومان احداث شده است.

استاندار کرمان بیان نمود: وزرات راه و شهرسازی در جنوب کرمان سه بیمارستان و افزون بر هشت هزار متر مربع ساختمان دولتی ایجاد نموده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی اضافه کرد: برای تامین اعتبارات طرح ها به دلیل گستردگی فعالیت دولت اعتبارات تقسیم می گردد و این سبب می گردد اعتبار کم گردد، لذا از بخش خصوصی برای مشارکت استفاده می کنیم.

فدایی بیان نمود: طرح راه اهن جیرفت به بم 10هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد و تنها دولت نمی تواند به زودی این طرح را به سرانجام برساند لذا باید زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب خلیج فارس به گل گهر برای مصارف صنعتی از منابع ماده 56 است لذا طرح راه آهن جیرفت برای تسریع احتیاج به اعتبار ماده 56 دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 96

به "استاندار کرمان: برای تسریع در روند اجرایی خط ریل باید از بخش خصوصی یاری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کرمان: برای تسریع در روند اجرایی خط ریل باید از بخش خصوصی یاری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید