ویسی: فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد، در آسیا خوب بازی کردن کافی نیست

به گزارش بانوی ایران، بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد اما حریف شان حرفه ای تر رفتار کرد و توانست برنده باشد.

ویسی: فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد، در آسیا خوب بازی کردن کافی نیست

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست فولاد مقابل السد، اظهارکرد: من هم مثل تمام خوزستانی ها از این شکست ناراحت و در شوک هستم زیرا احتمالا این شکست باعث حذف فولاد از لیگ قهرمانان آسیا می گردد.

وی با اشاره به بازی خوب فولاد مقابل السد و شانس گلزنی شاگردان نکونام، گفت: فولاد در تقابل با السد از نظر فنی خوب بود و حتی در دو نیمه نیز فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما از آن ها بهره لازم را نبرد تا بدون نتیجه از زمین خارج گردد. البته در لیگ قهرمانان آسیا، تنها خوب بازی کردن کافی نیست و رفتار حرفه ای یک تیم می تواند منجر به برنده شدن آن تیم گردد.

این مربی فوتبال با بیان این که فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد، اضافه کرد: در لیگ قهرمانان آسیا، تیم ها باید از همه نظر، چه بیرون از زمین و چه درون زمین، رفتارشان حرفه ای باشد زیرا همین ها دست به دست هم می دهد تا یک تیم به موفقیت برسد. امشب هم السدی ها حرفه ای تر رفتار و بازی کردند و توانستند برنده باشند.

وی در پاسخ به این سوال که شکست فولاد مقابل النصر تا چه اندازه در بازی امشب فولادی ها تاثیرگذار بود و باعث رقم خوردن شکستی دیگر برای شاگردان نکونام شد، مطرح نمود: تمام تیم های ایرانی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر از سایر تیم های غرب آسیا هستند و براین اساس تیم های ایرانی از جمله فولاد نباید ترسی از نام تیم هایی چون النصر و السد داشته باشند، ضمن این که فولاد در بازی رفت هم مقابل السد بازی نموده بود و حتی می توانست این تیم را ببرد.

ویسی اضافه کرد: فولاد در آسیا عملکرد خوبی داشت اما وقتی تیمی حذف گردد دیگر نمی توان گفت خوب بوده است زیرا در تورنمنت هایی به این شکل، باید آنقدر خوب باشی که تنها صعود کنی. در غیر این صورت یعنی کار در یک جایی ایراد داشته است. هر چند فولاد شانس بسیار کمی برای صعود دارد اما امیدوارم اتفاقاتی در ادامه رخ دهد که فولاد بتواند از گروه خود صعود کند. در این شرایط کرونایی امیدوارم نمایندگان ایران با صعود از گروه هایشان، بتوانند دل مردم ایران را شاد نمایند.

وی در سرانجام نیز السد را شانس اصلی صعود از گروه D دانست و گفت: شاگردان ژاوی با بردی که امشب مقابل فولاد به دست آورند می توانند روحیه خود برای ادامه مسابقات تقویت نمایند و به نظرم می تواند به عنوان تیم اول صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1656

به "ویسی: فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد، در آسیا خوب بازی کردن کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: فولاد می توانست مقابل السد بازنده نباشد، در آسیا خوب بازی کردن کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید