تور لحظه آخری تایلند: هواپیمایی لبخند تایلند به عروسک ها جایگاه می فروشند

به گزارش بانوی ایران، هواپیمایی تایلند با توجه به باور تایلندی ها دست به ابتکار جالبی زده است. آنها به عروسک ها هم جایگاه می فروشند! با خبرنگاران همراه باشید تا از این اقدام جالب بیشتر بدانید.

تور لحظه آخری تایلند: هواپیمایی لبخند تایلند به عروسک ها جایگاه می فروشند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

شاید شما هم دلتان نخواهد در طول پرواز کنار یک کودک خردسال بنشینید، اما اگر در تایلند سوار هواپیما شدید، شاید متوجه کودکی در کنارتان شوید که نه حرکت می نماید و نه گریه! در واقع او یک کودک معمولی نیست، بلکه عروسکی است که به عروسک های ماورایی در تایلند معروف شده اند!

این را به لیست امکانات این خطوط هوایی غیر ارتودکس اضافه کنید؛ خطوط هوایی لبخند تایلند (Internal Thai Smile) اخیرا اعلام نموده است که به عروسک های فرقه ای تایلند به نام Luk Thep (عروسک های ماورایی) جایگاه می فروشد. این آدمک های واقعی به عنوان فرشتگان کودک مورد توجه واقع می شوند و با خرید لباس های طراحی شده و زیور آلات برای آنها، خوش شانسی به شما رو می آورد (ولی در حقیقت، اگر شما برای من هم این چیز ها را خریداری کنید، من هم خوشبختی می آورم).

در هنگام پرواز از عروسک ها با ساندویچ و نوشیدنی پذیرایی و به مسایل ایمنی آنها توجه می گردد، آنها نمی توانند در جایگاه های ردیف های راهروی خروجی بنشینند. اگر شما برای آنها بلیط نخرید، آنها بدون تعارف به داخل کابین بالای جایگاه پرتاب خواهند شد. البته این امر به نفع شما است، چون کرایه اضافی برای آنها نپرداختید.

یافتن کلکسیونری با 7000 عروسک بسیار خبر ساز شد. او می گوید:

من به طور ویژه واجد شرایط برای اظهارنظر در خصوص این موضوع هستم: یکبار در حالی که یک عروسک غول پیکر متعلق به سال 1920 در بغلم بود، از لندن به سمت کشورم پرواز کردم. در چند ساعت اول پرواز هیچ خبری از اسنک و پذیرایی نبود و فقط نگاه های خیره همسفران، نگاه هایی سردرگم، منزجر و وحشت زده را در پی داشت.

به عنوان یک کلکسیونر عروسک و اسباب بازی های عتیقه، من با این تجارت خطوط هوایی لبخند تایلند حس همدلی و همراهی دارم (یا حداقل لبخند می زنم)، ولی اسباب بازی های من گرچه افسون خود را دارند، به ندرت برای من خوش شانسی می آورند. همه این 7000 عروسک اطراف خانه نشسته اند. لباس های اصلی خود را پوشیده اند و خاک می خورند.

هنوز وقتی شما در این مورد فکر می کنید، می توانید یک جایگاه برای ویولونسل خود خریداری کنید، آیا واقعا تفاوتی می نماید؟ بله. البته ویولونسل شما چیزی نمی خورد، همان طور که عروسک های من چیزی نمی خورند، حداقل هنوز نه. به نظر می آید که نگاه های ملتمسانه آنها می گوید: لینی (lynnie)، ما را سوار هواپیما کن! و من به آنها می گویم: شما غذا را دوست نخواهید داشت.

و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند، وقتی که خطوط هوایی لبخند تایلند به Beccassine، Minnie Mouse، یا Raggedy Anne جایگاه بفروشد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور لحظه آخری تایلند: هواپیمایی لبخند تایلند به عروسک ها جایگاه می فروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: هواپیمایی لبخند تایلند به عروسک ها جایگاه می فروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید