منتظر اقدام فدراسیون فوتبال هستیم، مردم در خانه هایشان بمانند

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال بانوان کم تر از سه ماه دیگر باید در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند تا برای سومین قهرمانی در مسابقات کوشش کند. شیوع ویروس کرونا ملی پوشان را مجبور نموده است تا این روزها در منازل تمرینات خود را پیگیری نمایند.

منتظر اقدام فدراسیون فوتبال هستیم، مردم در خانه هایشان بمانند

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

نسیمه غلامی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تمرین هایش پس از توقف اردوهای ملی گفت: طبق برنامه هفتگی که مربی بدنساز تیم ملی در اختیار ملی پوشان قرار می دهد در منزل تمرینات قدرتی را پیگیری می کنیم. با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده کارمان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت تر شده است. هیچ فرصت دیگری برایمان باقی نمانده است فقط امیدواریم رقابت های قهرمانی آسیا به تعویق بیافتد تا بتوانیم برای سومین بار جام قهرمانی را در آسیا بالای سر ببریم.

کاپیتان تیم ملی در ادامه درباره آخرین شرایط پرداخت پاداش های قهرمانی آسیا که دو سال از آن می گذرد گفت: از یک ماه پیش فدراسیون شماره حساب بازیکنان را دریافت کرد تا در عرض یک هفته نصف پاداش ها را پرداخت کند اما به لطف فدراسیون دریافتی نداشته ایم و هنوز این اتفاق رخ نداده است. کل مبلغ پاداش هایمان 22 میلیون تومان است.

وی در انتها گفت: واقعاً ویروس خطرناکی است. مردم باید در خانه هایشان بمانند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن گردد. آرزوی قلبی ام این است تا با ریشه کن شدن این بیماری مردم ایران و دنیا یک بار دیگر در سلامت به زندگی عادی بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 767

به "منتظر اقدام فدراسیون فوتبال هستیم، مردم در خانه هایشان بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر اقدام فدراسیون فوتبال هستیم، مردم در خانه هایشان بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید