مخزن تکمیلی آب منطقه نایسر تا انتها سال وارد مدار می گردد

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهارداشت: مناطقی به صورت محدود در نایسر با افت فشار روبرو هستند که این مسئله به استقرار این نقاط در سطحی بالاتر از مخازن آب شرکت آبفا باز می گردد که برای حل این مشکل نیز مخزن دیگری احداث و تا سرانجام امسال وارد مدار می گردد.

مخزن تکمیلی آب منطقه نایسر تا انتها سال وارد مدار می گردد

وی اضافه کرد: نایسر سنندج از جمله مناطقی است که با توسعه مجاز و غیرمجاز به شهر الحاق گردیده و تا پیش از الحاق به سنندج، شرکت آبفا اجازه ایجاد تأسیسات و خدمات رسانی به مناطق منفصل شهری از جمله نایسر را نداشت که البته در سال گذشته قانونی تصویب شد که اجازه تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز را بصورت موقت صادر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تأمین آب نایسر و سایر مناطق منفصل شهری استان بدون مشکل انجام می گردد، ادامه داد: شبکه های قدیمی یا دستی موجود در این ناحیه توسط آبفا بازسازی گردیده و در حال حاضر امکان تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز وجود دارد.

محمدی یادآور شد: در سال گذشته 20 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در نایسر انجام و ساماندهی فاضلاب این منطقه نیز به ترتیب اولویت در حال انجام است.

وی گفت: طی تعاملی که با آب و فاضلاب روستایی استان داریم آب تعدادی از روستاهای نزدیک به شهرها که دارای کمبود آب هستند، را تأمین می کنیم و در تعدادی از روستاها به طور کلی خدمات رسانی به آنها را خود شرکت آبفا برعهده می گیرد که در سنندج می توانیم به روستاهای آساوله، قار و دوشان اشاره کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 43

به "مخزن تکمیلی آب منطقه نایسر تا انتها سال وارد مدار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخزن تکمیلی آب منطقه نایسر تا انتها سال وارد مدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید