سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت شوالیه می شوند

به گزارش بانوی ایران، سم مندس و استیو مک کویین کارگردان، استیون نایت بازیگر، التون جان و اولیویا نیوتون جان خواننده، در فهرست دریافت نشان شوالیه قرار گرفته اند.

سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت شوالیه می شوند

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ددلاین نوشت: سم مندس کارگردان 1917 و استیون نایت خالق سریال تحسین شده پیکی بلایندرز از جمله چهره های بریتانیایی هستند که در فهرست افتخار سال نوی ملکه بریتانیا قرار گرفتند.

  • گلدن گلوب 77 | فهرست کامل نامزدها در بخش های سینما و تلویزیون

این جوایز سالی یک بار و برای تجلیل از دستاوردهای افراد تأثیرگذار سال در بریتانیا، به آنها اهدا می گردد.

نیل استریت که در کنار مندس فیلم 1917 را فراوری نموده، و نایت که نویسنده بی بی سی است و نسخه اقتباسی یک سرود کریسمس را برای اف ایکس فراوری نموده، نیز شوالیه می شوند.

مندس که از چهره های جدی اسکار سال جاری است و در این فهرست به خاطر تلاشش در زمینه نمایش لقب شوالیه دریافت می نماید، از این پس سِر سم خوانده می گردد.

وی در این باره ضمن اینکه گفت شگفت زده و بسیار مفتخر است، اضافه نمود: در سی سال گذشته من روی شانه های همکاران ّ زیادی ایستاده ام، نویسندگان، طراحان، تهیه کنندگان، تکنیسین ها … بدون آنها هرگز نمی توانستم این افتخار را دریافت کنم.

استیو مک کویین کارگردان 12 سال بردگی نیز با دریافت لقب شوالیه تجلیل می گردد.

التون جان خواننده که سال جاری سوژه فیلم راکتمن بوده و قبلاً لقب سِر را دریافت نموده بود نیز مدال همراهان افتخار را گرفت و اولیویا نیوتون جان بازیگر فیلم گریس و خواننده مشهور استرالیایی نیز لقب دیم یا بانو را دریافت کرد.

در فهرست دریافت کنندگان سال جاری که درمجموع شامل 1097 تن از افراد تأثیرگذار بریتانیا می گردد، وندی کریگ بازیگر، جین سارپونگ مجری تلویزیونی و راجر تیلور تهیه کننده تلویزیونی هم جای دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 692

به "سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت شوالیه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سم مندس، استیو مک کویین و استیون نایت شوالیه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید