روستایخشک آباد از آب شرب بهره مند شد

به گزارش بانوی ایران، علی بلاک در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به مشکل بی آبی در روستای خشک آباد در بخش بندزرک میناب که پیش از این هم مورد اعتراض و تجمع اهالی این روستا در مقابل اداره آب فاضلاب روستایی میناب گردیده بود گفت: با پیگیری های نماینده مردم شرق هرمزگان و کوشش مجموعه آبفای روستایی در استان و شهرستان سبب شد تا مشکل بی آبی در این روستا مرتفع گردد.

روستایخشک آباد از آب شرب بهره مند شد

بلاک بیان داشت: عدم بارندگی در شهرستان و کاهش ذخایر ومنابع آبی در این منطقه سبب شد تا آب شرب این روستا و تعدادی از روستاهای دیگر بخش بندزرک با تانکر به صورت نوبتی آبرسانی گردد، که به دلیل فرسود بودن شبکه آبرسانی روستای خشک آباد مردم این روستا بامشکل شدید بی آبی روبرو بودند.

بخشدار بخش بندزرک میناب عنون کرد: با پیگیری های انجام گردیده از سوی مسئولان در کمتر از 2 ماه 5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط جدید وانتقال آب شرب روستا تامین ، وعملیات اجرایی آن شروع شد.

بلاک گفت: فرسودگی شبکه قدیمی آب رسانی روستا سبب شد، تا خط انتقال جدید به طول 4 کیلومتر اجرا گردد ،که با اجرای این عملیات هم مشکل افت فشار برطرف ، وهم مردم روستا از آب شرب بهرمند شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 28

به "روستایخشک آباد از آب شرب بهره مند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایخشک آباد از آب شرب بهره مند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید