تعمیرات ایربگ خودرو در مجهزترین تعمیرگاه ایربگ ، تعمیرگاه کاراک

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- هر راننده ای وقتی می بیند چراغ هشدار داشبورد روشن می شود ، استفاده از خودرو را متوقف می کند. با این حال ، مهم است که هر چراغ هشداری را بررسی کنید ، مخصوصاً اگر کیسه هوا یا چراغ SRS باشد.

تعمیرات ایربگ خودرو در مجهزترین تعمیرگاه ایربگ ، تعمیرگاه کاراک

از آنجایی که کیسه هوا یک بخش کلیدی از سیستم ایمنی خودرو شما است، توجه به چراغ ایربگ روشن شده امر بسیار مهمی است. این موضوع می تواند تفاوت بین زندگی و مرگ باشد . چراغ کیسه هوا یا SRS ممکن است به دلایل مختلفی روشن گردد وبه این معنی باشد که در صورت تصادف، کیسه هوا باز نمی گردد.

با توجه به مطالب فوق در می یابیم که خرابی کیسه هوا یا ایربگ ، چه نتایج مخرب و بزرگی در پی دارد . برای اینکه با چنین مسائلی روبرو نشوید ، بهتر است در صورت مشاهده هر گونه ایراد در ایربگ ، به سرعت در پی برطرف آن باشید .

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین تعمیرگاه ایربگ خودرو برای برطرف انواع خرابی ها و مسائلاین قطعه می پردازیم ، پیشنهاد می گردد این مطلب را از دست ندهید .

تعمیرگاه تخصصی ایربگ کاراک

مهمترین نکته در تعمیرات مختلف خودرو ، انتخاب تعمیرگاه معتبر با خدمات ارزنده می باشد که این اطمینان را به شما می دهد که علت خرابی به درستی تشخیص داده شده و برای برطرف شدن آن از قطعات اصلی استفاده می گردد ؛ اگر در پی چنین تعمیرگاهی برای تعمیر ایربگ خودرویتان هستید ، تعمیرگاه کاراک را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر ایربگ در تعمیرگاه کاراک شامل خدمات متنوعی می گردد که در ابتدا به اختصار به شرح عناوین آن میپردازیم و سپس به تفصیل شرح میدهیم :

  1. تعمیر سیم کشی ایربگ
  2. تعمیر یونیت
  3. تعمیر فلت ایربگ
  4. تعمیر کیسه ایربگ
  5. تعمیر پوسته ایربگ
  6. تعمیرات سنسور روی شاسی
  7. تعمیر سوکت ایربگ
  8. تعویض کیسه ایربگ
  9. تعمیر کمربند ایربگ دار
  10. تعویض کمربند
  11. تعویض یونیت
  12. تعویض ایربگ جایگاه و سقف و …

امنیت خودرو از طریق بدنه ، کمربند ایمنی و ایربگ تامین می گردد ، پس از تصادف بدنه تعمیر و تعویض ، کمربند ایمنی تعمیر و تعویض و ایربگ ها عموما تعویض می شوند. در پروتوکل های آموزش تعمیرات ایربگ آمده است که بایستی به جزئیات توجه بسیاری داشت برای همین حساسیت زیاد، در مرکز ایربگ کاراک بیشتر سعی می گردد کیسه ها تعویض شوند تا تعمیر و تنها در صورتی که کالایی نباشد و یا بسیار گران قیمت باشد به تعمیرات ایربگ روی می آوریم.

تعمیر سیم کشی ایربگ در کاراک

سیمکشی ایربگ حساسیت خاصی دارد و در صورت بالا پایین شدن ولتاژ امکان باز شدن ایربگ وجود دارد در صورت نیاز به تعمیر سیم کشی ایربگ ، درخواست خود را ثبت نمایید . بسیاری مواقع سیم کشی ایربگ میسوزد و برای همین بایستی تعویض گردد.

همانطور که می دانیم تمام ایربگ های خودرو دارای سیم کشی هستند، در صورتی که مسئله ای برای این سیم کشی ها به وجود آید ایربگ خودرو به موقع بازنمی گردد. اصولا در صورت مسائل سیمکشی ایربگ خودرو چراغ ایربگ روشن می گردد. اما درصورت روشن شدن چراغ ایربگ خودرو، تشخیص اینکه مشکل از کدام قسمت سیستم ایربگ است، نیازمند افرادی متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات ایربگ خودرو است.

در صورتی که ایربگ خودرو شما خراب شده و در پی راه چارهی برای آن هستید ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه کاراک شما را راهنمایی نمایند :

09128079698

02177438544

تعمیر ماژول کیسه هوا در کاراک

اگر وسیله نقلیه با ماژول کیسه هوا SRS معیوب دارید ، ممکن است بدانید که باید تعویض گردد. ممکن است فکر کنید که پول کافی برای خرید یک واحد SRS تازه در نمایندگی ندارید. اما مسئله ای نیست و راه چاره شما پیش ما است. شما می توانید ماژول ایربگ خودرو خود را ریست کنید و با هزینه خیلی کمتر نسبت به خرید از آن دوباره استفاده نمایید.

برای اینکار ابتدا باید یونیت ایربگ از وسیله نقلیه شما خارج گردد. به احتمال زیاد ، در زیر جایگاه راننده یا جایگاه سرنشین جلو قرار گرفته است. سپس ماژول ایربگ را جدا می کنیم. خاتمه ، اطلاعات کامپیوتر ماژول کیسه هوا معیوب را جایگزین می کنیم.

به این ترتیب می توان کدهای سخت موجود را پاک کرد. مرحله آخر جایگزینی ماژول در ماشین شما است. اگر کار درست اجرا شده باشد ظرف 6 ثانیه ، چراغ SRS شما باید خاموش گردد. از آنجایی که تعمیرات ماژول ایربگ کاری بسیار پیچیده و تخصصی است و در تعمیر آن نباید ریسک کرد، می توانید آن را به تعمیرگاه ایربگ کاراک بسپارید.

تعویض فلت ایربگ

فلت ایربگ قطعه ای است که به علت نیاز به گردش فرمان خودرو در آن تعبیه شده و به عنوان یک رابط عمل می کند ؛ عملکرد اصلی آن برقراری ارتباط بین سیم های مربوط به ایربگ و بوق در زیر غربیلک فرمان به بالا غربیلک فرمان می باشد . از نشانه های خرابی فلت ایربگ به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • تولید صدای اضافی هنگام چرخاندن غربیلک فرمان
  • لق شدن فلت ایربگ
  • فرمان چرخ ها را نمی چرخاند
  • بوق کار نمی کند
  • روشن شدن چراغ چک
  • کار نکردن کروز
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1938

به "تعمیرات ایربگ خودرو در مجهزترین تعمیرگاه ایربگ ، تعمیرگاه کاراک" امتیاز دهید

2 کاربر به "تعمیرات ایربگ خودرو در مجهزترین تعمیرگاه ایربگ ، تعمیرگاه کاراک" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات ایربگ خودرو در مجهزترین تعمیرگاه ایربگ ، تعمیرگاه کاراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید