تسریع در پرداخت کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی به وسیله هتلهای هما

به گزارش بانوی ایران، ایلنا/ براساس گزارش های بدست آمده، تسریع در پرداخت کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی به وسیله هتلهای هما صورت می گیرد.

تسریع در پرداخت کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی به وسیله هتلهای هما

سید علیرضا طباطبائی حسینی (مدیر عامل هگتا) دستور داد کارانه ارائه خدمات کارکنان هتل های خدمات دهنده به زائران طرح کرامت رضوی در سریعترین زمان ممکن به وسیله گروه هتلهای هما پرداخت گردد.

مدیرعامل هگتا تشریح کرد: در طرح کرامت رضوی بازنشستگان محترمی که تا به امروز به مشهد مقدس سفر نکرده اند مهمان سازمان تأمین اجتماعی بوده و طی سفر چهار روزه با قطار و اقامت در هتل پنج ستاره هما (خیام) از آنان پذیرایی می گردد.

حسینی اضافه کرد: بعلاوه در این طرح مجموعه هتل های هما و قطارهای مسافربری رجا و شرکت بین المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین با ایجاد زنجیره خدمات و همکاری معاونت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اقدام به برنامه ریزی جهت اعزام بیست و چهار هزار نفر از بازنشستگان کرده اند.

او در خاتمه به حضور 170 نفر از کارکنان هتل هما در مشهد اشاره نمود و اضافه کرد: این افراد با توجه به بالا بودن سن بازنشستگان زحمات بیشتری را متحمل شده اند که به جهت ارج نهادن به خدمات این کارکنان مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) دستور پرداخت معوقات و کارانه های ایشان را به وسیله گروه هتلهای هما صادر نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2181

به "تسریع در پرداخت کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی به وسیله هتلهای هما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در پرداخت کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی به وسیله هتلهای هما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید