بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه های این شبکه

به گزارش بانوی ایران، مدیر شبکه نسیم به همراه تعدادی از مدیران این شبکه تلویزیونی، از لوکیشن بعضی از برنامه های در حال فراوری بازدید کردند.

بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه های این شبکه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، محمد احسانی (مدیر شبکه) به همراه مرتضی جاسبی (مدیر گروه فراوری)، سید جواد مبینی پور (مدیر اطلاعات و برنامه ریزی)، امیرعباس اشرف (مدیر روابط عمومی) و مهدی توکلی زاده (مدیر تامین برنامه) در پشت صحنه برنامه های چهل تیکه و هوش برتر و برنامه در دست فراوری دست فرمون حضور یافت و ضمن گفت وگو با عوامل این برنامه ها بر اهمیت وجود چنین برنامه هایی در جدول پخش شبکه نسیم تاکید نمود.

احسانی در جریان این بازدید در سخنانی کوتاه اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده از روند فراوری تمام برنامه های فراوریی شبکه نسیم دیدن می کنیم تا ضمن انجام آنالیز های محتوایی که در جلسه با عوامل هریک از برنامه ها برگزار می گردد، در بازدید از مراحل ضبط هم نکات مدنظر شبکه و ماموریت های آن را به عوامل فراوریی منتقل کنیم.

بر اساس این گزارش، فصل نهم و جدید مسابقه هوش برتر با اجرای افشین ذی نوری و تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی، از شنبه تا دوشنبه، ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

همچنین پخش فصل جدید برنامه چهل تیکه که به مرور خاطرات هنرمندان قدیمی که در این سال ها نقش آفرینی نموده اند، می پردازد. الهام حاتمی تهیه کنندگی، محمدفواد صفاریان پور کارگردانی و محمدرضا علیمردانی اجرای چهل تیکه را بر عهده دارند که با صحنه آرایی و دکور جدید از سه شنبه تا آدینه، ساعت 23 پخش می گردد.

مسابقه بزرگ تلویزیونی دست فرمون برای رقابت میان علاقه مندان به رانندگی خواهد بود و اجرای آن را کامبیز دیرباز برعهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 441

به "بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه های این شبکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه های این شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید