کمیته انضباطی اعلام نمود: محرومیت پاشازاده و محکومیت بادران به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر

به گزارش بانوی ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال بادران تهران را یک جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.

کمیته انضباطی اعلام نمود: محرومیت پاشازاده و محکومیت بادران به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به توضیح زیر اعلام شد:

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و چوکای تالش از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی علیرضا بهمنیار، تدارکات تیم چوکای تالش تخلفاتی مبنی بر فحاشی که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. او به همین خاطر یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

علی اصغر رسول زاده، سرمربی تیم چوکای تالش به دلیل رفتار بد در قبال مقامات رسمی مسابقه، به توبیخ کتبی و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلف انتسابی مجتبی رستمی، بازیکن تیم چوکای تالش مبنی بر دریافت کارت قرمز، با توجه به اینکه گزارش موید رفتار غیرورزشی ایشان و نقض مقررات انضباطی نیست، حکم بر برائت او صادر شد.

دیدار تیم های بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار گردید و از سوی تماشاگران تیم بادران تخلفاتی مبنی بر اهانت و پرتاب سنگ و بطری آب به سوی داوران که با اصابت به سر داور چهارم منجر به مصدومیت وی شد، صورت گرفت. این تیم به همین خاطر به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در دیدارهای خانگی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

ضمناً یکی از طرفداران تیم بادران که برادر سرمربی تیم معرفی شده است، به سوی داور حمله ور شده و وی را مضروب نموده است که پرونده در این خصوص مفتوح است و پس از حضور برادر مهدی پاشازاده در کمیته انضباطی جداگانه نسبت به او تصمیمات لازم صورت خواهد گرفت.

رضا یادگاری، مربی تیم بادران تهران نیز به دلیل اعتراض و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیر خانگی، تدارکات تیم بادران تهران به دلیل اهانت و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال بادران تهران به دلیل اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد و اهانت به داوران و تکرار تخلفات پس از اتمام مسابقه، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (آرای فوق قطعی است)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 98

به "کمیته انضباطی اعلام نمود: محرومیت پاشازاده و محکومیت بادران به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی اعلام نمود: محرومیت پاشازاده و محکومیت بادران به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید