چرا انصاریان مجری استادیوم شد؟

به گزارش بانوی ایران، علی انصاریان اجرای ویژه برنامه جام ملت های آسیا را عهده دار شده است. تهیه نماینده برنامه درباره دلیل این انتخاب می گوید: تمام برنامه های روز جهان بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می نمایند که بازنشسته هستند.

چرا انصاریان مجری استادیوم شد؟

برنامه استادیوم که از شامگاه گذشته پخش ویژه برنامه جام ملت های آسیا را شروع نموده است، قرار است برای المپیک 2020 توکیو هم به صورت ویژه روی آنتن برود.

اما پژمان ماندگاری ـ تهیه نماینده ـ در گفت وگویی با خبرنگاران درباره ویژه برنامه استادیوم که به مناسبت مسابقات جام ملت های آسیا از شبکه پنج سیما پخش می شود، بیان نمود: این برنامه درباره رشته های مختلف ورزشی از اردیبهشت سال جاری صبح های جمعه پخش می شد اما در حال حاضر به مناسبت جام ملت های آسیا ویژه برنامه استادیوم را روی آنتن می بریم و در دکور و مجری تغییراتی ایجاد کردیم.

او همچنین درباره زمان پخش استادیوم گفت: این ویژه برنامه از 15 دی تا 15 بهمن ماه هر شب به روی آنتن می رود؛ البته بعد از این 30 شب، دوباره به حالت عادی برمی شود و درباره تمام رشته های ورزشی، شنبه شب ها ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

تهیه نماینده استادیوم درباره دلیل انتخاب مجریان این برنامه شرح داد: علی انصاریان و مهدی واعظی این برنامه را اجرا می نمایند. تمام برنامه های روز جهان بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می نمایند که بازنشسته هستند. در واقع یک فرد فوتبالی که توان اجرا داشته باشد را برمی گزینند و یک مجری را در کنار او قرار می دهند تا بحث و گفت وگوی تخصصی انجام دهند؛ بنابراین ما هم در این برنامه علی انصاریان که سابقه اجرا و علاقه به این کار دارد را بعد از دریافت تست، انتخاب کردیم.

ماندگاری ادامه داد: گروهی را برای ارسال گزارش از حال و هوای امارات و مسابقات به این کشور فرستاده ایم که در برنامه های آینده گزارش هایشان پخش خواهد شد.

او با اشاره به ویژه برنامه استادیوم برای المپیک 2020 توکیو که از 3 تا 19 مرداد ماه سال 99 برگزار خواهد شد، توضیح داد: این برنامه به صورت ویژه به المپیک 2020 توکیو می پردازد. ما از هم اکنون تا مرداد سال 1399 برای المپیک در این برنامه برنامه ریزی نموده ایم. در این میان هم لیگ جهانی والیبال و بسکتبال به صورت ویژه در برنامه استادیوم آنالیز می شود.

تهیه نماینده استادیوم ادامه داد: ما از فروردین ماه که ورزشکاران ایرانی برای کسب سهم المپیک خود می روند، گزارشگر و مجری می فرستیم و گزارش های زنده و متنوعی را خواهیم داشت. برنامه های ورزشی از یک هفته یا 10 روز قبل از این مسابقات به روی آنتن می روند اما ما از یک سال و نیم قبل به صورت تخصصی به المپیک می پردازیم.

ماندگاری در انتها به ویژگی های گزارشگر اشاره می نماید و می گوید که گزارشگر مسابقات باید اطلاعاتش به روز باشد، به مسابقه تسلط داشته باشد و زیاده گویی نکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 128

به "چرا انصاریان مجری استادیوم شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا انصاریان مجری استادیوم شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید