پوگبا: سه فرانسوی از من برای توپ طلا شایسته تر هستند

به گزارش بانوی ایران، فرانسه که توانست قهرمان جام جهانی 2018 گردد با 7 بازیکن بیشترین نماینده را در این فهرست دارد. البته از این جمع کریم بنزما در جام جهانی حاضر نبود.

پوگبا: سه فرانسوی از من برای توپ طلا شایسته تر هستند

پل پوگبا، ستاره 26 ساله فرانسوی خودش را لایق دریافت توپ طلای فرانس فوتبال نمی داند. فهرست 30 نفره نامزدهای دریافت جایزه نشریه فرانس فوتبال در سال 2018 منتشر شد و پوگبا آرزو می نماید یک بازیکن فرانسوی صاحب این عنوان گردد اما خودش معتقد است نباید نامش به عنوان بهترین بازیکن اعلام گردد و هم تیمی هایش لایق تر هستند.

پل پوگبا گفت: از نظر من بازیکنانی چون آنتوان گریزمان، رافائل واران و کیلیان امباپه خیلی بیشتر از من لایق دریافت جایزه توپ طلای سال 2018 هستند. من نمی توانم یک نفر را به عنوان برنده توپ طلا انتخاب کنم اما از صمیم قلب امیدوارم در نهایت یکی از بازیکنان تیم ملی فرانسه فاتح این عنوان گردد.

هافبک منچستریونایتد افزود: البته به جز این 3 نفر، انگولو کانته نیز در لیست حضور دارد و اگرچه من امیدوارم یک فرانسوی مرد سال گردد، اما بازیکنان زیادی هستند که لایق دریافت این جایزه خواهند بود و من نمی توانم خودم را در بین نامزدهای برتر قرار دهم.

فرانسه که توانست قهرمان جام جهانی 2018 گردد با 7 بازیکن بیشترین نماینده را در این فهرست دارد. البته از این جمع کریم بنزما در جام جهانی حاضر نبود و به واسطه قهرمانی لیگ قهرمانان با رئال مادرید در این فهرست قرار گرفته است. آخرین بازیکن فرانسوی که برنده توپ طلا شد زیدان بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 66

به "پوگبا: سه فرانسوی از من برای توپ طلا شایسته تر هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پوگبا: سه فرانسوی از من برای توپ طلا شایسته تر هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: سه فرانسوی از من برای توپ طلا شایسته تر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید