هوآوی nova 4 را 17 دسامبر معرفی می نماید

به گزارش بانوی ایران، شرکت هوآوی قصد دارد nova 4، اولین گوش با حفره ای روی نمایشگر را در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) معرفی کند.

هوآوی nova 4 را 17 دسامبر معرفی می نماید

به گزارش خبرنگار ، دوشنبه هفته گذشته بود که هوآوی یک تبلیغ از گوشی جدید خود، nova 4 در فضای مجازی منتشر کرد که یک ستاره دنباله دار را گوشی بالای سمت چپ این گوشی نشان می داد. این شرکت چینی در نهایت ابهامات را رفع و همان پوستر را دوباره منتشر کرد اما این بار دوربینی به جای آن ستاره دنباله دار گذاشته است که نشان می دهد این گوشی nova 4 و قرار است در تاریخ 17 دسامبر (24 آذر) معرفی گردد.

حتما می دانید که شرکت سامسونگ هم قصد دارد گوشی Galaxy A8s خود را با حفره ای برای دوربین سلفی آن معرفی کند. به منظور رقابت با این محصول، هوآوی گفت که قصد فراوری nova 4 را با همین تعیینه دارد اما تاریخی برای معرفی رسمی آن اعلام ننموده و فقط ادعا نموده بود که این گوشی را زودتر از سامسونگ معرفی خواهد نمود که در آخر موفق به انجام این کار نشد.

لازم به ذکر است، هوآوی nova 3 در ماه جولای با تراشه پردازنده Kirin 970 معرفی گردید در حالی که nova 2s دارای چیپست Kirin 960 بود. این باعث می گردد حدس هایی زده گردد که دستگاه جدید هوآوی با آخرین پردازنده ساخت شرکت هوآوی یعنی Kirin 980 فراوری گردد چرا که اگر با پردازنده میان رده Kirin 710 فراوری گردد، ممکن است قدرت آن به اندازه nova 3i باشد و این مسئله باعث ضعف عملکرد این گوشی در بازار گردد.

علاوه بر این، تعیین شد سامسونگ پس از این که متوجه شد هوآوی nova 4 با نمایشگر دارای حفره خود را 17 دسامبر (24 آذر) معرفی می نماید، تاریخ معرفی رسمی گوشی جدید خود، Galaxy A8s را جلو انداخت و قرار است آن را در تاریخ 10 دسامبر مصادف با 19 آذر معرفی کند.

در ادامه می توانید پوستر منتشر شده توسط هوآوی برای nova 4 را از نظر بگذرانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 110

به "هوآوی nova 4 را 17 دسامبر معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی nova 4 را 17 دسامبر معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید