مدیر سابق سیا: کوه یخی از دروغ، نیرنگ، فساد و جرم در حال بالا آمدن است

به گزارش بانوی ایران، مدیر سابق سیا با اشاره به اقدامات ترامپ نوشت:کوه یخی از دروغ، نیرنگ، فساد و جرم، به رغم کوشش بسیاری از افراد عالی رتبه برای حفظ آن در زیر آب، پیوسته در حال بالا آمدن است.

مدیر سابق سیا: کوه یخی از دروغ، نیرنگ، فساد و جرم در حال بالا آمدن است

به گزارش خبرنگاران، جان برنان، مدیر سابق سیا در توییتر خود نوشت: این کوه یخ چقدر بزرگ است و چه کسی به آن چسبیده؟ چرخ های عدالت کُند حرکت می نمایند اما با قدرت فوق العاده ای خُرد می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، برنان این اظهارات را به دنبال توییت روز جمعه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دفاع از اقدام برای ساخت یک برج ترامپ در مسکو طی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان نمود. ترامپ در پیغام توییتری خود این اقدام را بسیار قانونی توصیف نموده بود.

ترامپ همچنین بار دیگر تاکید نمود که هیچ کار غیرقانونی در تعامل با روسیه انجام نداده است.

وی در توئیتی درباره موضعش درباره حضور مایکل کوهن، در دادگاه شرح داد. کوهن درباره دروغگویی به کنگره ابراز بی گناهی نموده و اعتراف نموده که ترامپ در کوشش بود برجی در مسکو بسازد و در این رابطه با کرملین تماس هایی داشته است و اینها همه قبل از ژانویه 2016 و در دوران نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری و اصرارهایش مبنی بر عدم معامله در روسیه انجام شده است.

رییس جمهور آمریکا در این باره نوشت: خوب فهمیدم، (به زعم شما) من تاجر بسیار خوبی هستم؛ وقتی می بینم کشورم در مسیر اشتباهی حرکت می نماید با خوشحالی به زندگی خود ادامه می دهم! به رغم همه مخالفت ها تصمیم دارم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم و خیلی قانونی و با خیال راحت تجارتم را مدیریت کنم. در کمپینم هم در این باره صحبت نموده بودم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 106

به "مدیر سابق سیا: کوه یخی از دروغ، نیرنگ، فساد و جرم در حال بالا آمدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق سیا: کوه یخی از دروغ، نیرنگ، فساد و جرم در حال بالا آمدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید