فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: منچستریونایتد نشان داده به 10 تا 15 دقیقه فرصت احتیاج دارد

به گزارش بانوی ایران، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: منچستریونایتد فصل گذشته به ما نشان داد به 10 تا 15 دقیقه برای خلق فرصت های بسیار احتیاج دارد.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: منچستریونایتد نشان داده به 10 تا 15 دقیقه فرصت احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دربی مقابل منچستریونایتد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس گفت: البته که بازی مقابل مدعیان خاص است چون در صورت پیروزی شما، آنها امتیازات کامل را از دست می دهند. هنوز در نوامبر هستیم پس شاید بازی برگشت در اولدترافورد مشخص کننده تر باشد. در فرم خوبی به سر می بریم؛ درست مانند منچستریونایتد. دربی منچستر جو خوبی دارد و همه چیز خاص است. در اسپانیا به ویژه قبل از دربی، سر و صدای بیشتری بر پا می گردد اما این بازی ها برای همه افراد خاص است.

وی اضافه نمود: اگر خوب بازی کنیم، احتمال برنده شدن مان بیشتر می گردد. در بازی مقابل تیم های سطح بالایی مانند یونایتد، چلسی، تاتنهام، لیورپول نمی توان انتظار داشت 90 دقیقه شگفت انگیز باشیم و حریف هیچ شانسی برای گلزنی نداشته باشد. دوست دارم تا دقیقه 75 بازی فصل قبل عمل کنیم اما یونایتد فصل گذشته به ما نشان داد به 10 تا 15 دقیقه برای خلق فرصت های بسیار احتیاج دارد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 92

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: منچستریونایتد نشان داده به 10 تا 15 دقیقه فرصت احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: منچستریونایتد نشان داده به 10 تا 15 دقیقه فرصت احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید