سعی نموده ایم سیاسی کاری نکنیم

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، احمد نصیری ظهر سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان تاکید نمود: برخلاف وجود گرایشات فکری و سیاسی سعی شد سیاسی کاری نکنیم و کوشش ما حل مشکلات شهری بوده و با همین تفکر نیز پیش خواهیم رفت.

سعی نموده ایم سیاسی کاری نکنیم

رئیس سابق شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر زنجان ترکیبی از سلایق مختلف سیاسی است، گفت: دو اصلاح طلب و دو اصولگرای شناسنامه دار در شورا داریم ولی با وجود این موضوع در بحث سبزه میدان همه توافق کردیم و به آن رأی دادیم یعنی مهم نیست که این طرح به اسم اصولگرا و اصلاح طلب تمام گردد.

وی با بیان اینکه در دوره یک ساله شورا به خاطر سعه صدر همکاران، کارهای خوبی انجام گردیده است، ادامه داد: کوشش کردیم تا اقتدار شورا مورد توجه قرار گیرد و با انسجام کامل برای اجرای برنامه ها حرکت کردیم و کوشش شد به وظایفمان در شورا پرداخته و حاشیه سازی نکنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه منکر قصورات نیستیم، گفت: باید عملکردها آنالیز و قصورات رفع گردد تا راه برای توسعه شهر هموارتر گردد.

نصیری اضافه کرد: در آنالیز بودجه 97 با کوشش و برگزاری جلسات قبل، زمان مقرر ابلاغ شد و تعامل با همه دستگاه های اجرایی جزو اولویت های ما بوده و خواهد بود.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر زنجان نیز از خبرنگاران خواست انتخابات جدید هیئت رئیسه شورای شهر زنجان را سیاسی قلمداد نکنند و با آن رنگ و بوی سیاسی ندهند.

اسماعیل دویران با اشاره به اینکه رئیس سابق شورای شهر اجازه ورود شورا به حواشی را نداد، اضافه کرد: در یک سال گذشته که با دوستان جدید همکار بودیم؛ به هیچ وجه از سوی اعضای شورا به کسی بی احترامی نشد.

وی با بیان ما تا امروز پنج دوره شورای شهر داشته ایم که البته به عقیده بنده به لحاظ پختگی و رعایت اخلاق این دوره شورا قوی تر است، تاکید نمود: اگر شخصی که در این مسند و جایگاه مردم نشست بخواهد این جایگاه را به سمت منافع شخصی خود سوق دهد راه به جایی نخواهد برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 16

به "سعی نموده ایم سیاسی کاری نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی نموده ایم سیاسی کاری نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید