روزبه چشمی: وقتی بحث ملی به میان می آید مسائل دیگر کنار می روند، کوشش می کنیم بعد از 43 سال قهرمان آسیا شویم

به گزارش بانوی ایران، روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، این بعد از 43 سال به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا دست یابد.

روزبه چشمی: وقتی بحث ملی به میان می آید مسائل دیگر کنار می روند، کوشش می کنیم بعد از 43 سال قهرمان آسیا شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، روزبه چشمی پیش از عزیمت تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای برپایی اردوی آماده سازی ضمن بیان این مطلب گفت: همه کوشش کادر فنی و بازیکنان قهرمانی جام ملت های آسیاست. این اردوی آخرمان است و امیدوارم بتوانیم با دعای مردم نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: خدا را شکر همه بچه ها در اردو حضور دارند و علاوه بر این چند بازیکن مصدوم داریم که ان شاءالله آنها هم برای مسابقات آماده می شوند. تمام کوشش ما این است که با تمام مشکلاتی که داشتیم قهرمان آسیا شویم. این اردوی آخر ماست و امیدواریم با دعا و حمایت مردم و رسانه ها موفق شویم.

مدافع تیم ملی کشورمان در مورد شانس قهرمانی این تیم در جام ملت های 2019 آسیا گفت: تیم ایران همیشه در جام ملت ها یکی از شانس های اصلی قهرمانی بوده و ما هم با تمام مشکلاتی که داشتیم کوشش می کنیم تا این عنوان را کسب کنیم، چون قهرمانی در آسیا هم برای ما خوب است و هم برای نسل بعد فوتبال مان.

چشمی در واکنش به طرح این پرسش که در روزهای اخیر بازیکنان پرسپولیس و استقلال مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام داده اند، آیا این موضوع در اردوی تیم ملی مشکل ساز نمی گردد؟، گفت: اصلاً این موضوع مهم نیست. اینجا بحث ملی مطرح است و مسائل باشگاهی در آن دخیل نیست. در ضمن مسئله ای هم نبوده است و اگر هم باشد وقتی بحث ملی به میان می آید بحث های دیگر کنار می روند. در حال حاضر تمام کوشش ما این است که بعد از 43 سال تیم ملی قهرمان آسیا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 116

به "روزبه چشمی: وقتی بحث ملی به میان می آید مسائل دیگر کنار می روند، کوشش می کنیم بعد از 43 سال قهرمان آسیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: وقتی بحث ملی به میان می آید مسائل دیگر کنار می روند، کوشش می کنیم بعد از 43 سال قهرمان آسیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید