تنها حمام چهار خزینه غرب آسیا را ترمیم کنیم

به گزارش بانوی ایران، رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان گفت: معضلات بهداشتی این مناطق باید به نحو موثر حل گردد زیرا این مسائل قابل سرایت به داخل شهر است.

تنها حمام چهار خزینه غرب آسیا را ترمیم کنیم

به گزارش خبرنگاران منطقه کویر، دکترماه بانو معصوم زاده امروز 18 آذرماه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با استاندار اظهار کرد: سیاست های بهداشتی زیادی داریم که در کرمان اجرایی نشده و زمانی که سوال می کنیم، می گویند آیا در فلان استان اجرا شده؟ در حالی که می توانیم با اجرای این سیاست ها در راستای بهینه شدن شورای سلامت استان گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به وضعیت حاشیه نشینان اضافه کرد: ایجاد امکانات در روستاها برای برگشت حاشیه نشینان به روستاها موثر است.

معصوم زاده توضیح داد: معضلات بهداشتی این مناطق باید به نحو موثر حل گردد، زیرا این مسائل قابل سرایت به داخل شهر است و باید به طور موثرتر فکر کنیم.

وی بیان نمود: برای ایحاد اشتغال در شهر کرمان باید زمینه مشترک همکاری با استان و کشورهای مجاور فراهم کنیم و زمینه صادرات تولیدات مردم کرمان به استان و کشورهای مجاور توسط استانداری فراهم گردد.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان با اشاره به برگزاری جلسات مشابه در ادارات مختلف اظهار کرد: اتوماسیون های بین بخشی از موازی کاری ها جلوگیری می نماید و موجب هم افزایی شده و جلسات نتیجه خواهد داد.

وی با اشاره به این که باید به دنبال درآمدهای پایدار بود، اضافه کرد: گردشگری یکی از این حوزه هاست و تعریف محور گردشگری در شورای چهارم انجام شد و حمام باغ لله کرمان تنها حمام چهار خزینه غرب آسیاست که در صورت مرمت می توانیم در زمینه گردشگری و درآمد پایدار از آن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 111

به "تنها حمام چهار خزینه غرب آسیا را ترمیم کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها حمام چهار خزینه غرب آسیا را ترمیم کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید