بیانیه باشگاه تراکتورسازی درخصوص محرومیت مسعود شجاعی

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه ای نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد. متن بیانیه به توضیح زیر است:

بیانیه باشگاه تراکتورسازی درخصوص محرومیت مسعود شجاعی

طرفداران عزیز و پرشور تراکتورسازی؛ به پشتوانه حمایت همه جانبه شما این روزها تراکتور در ساحل آرامش به سر می برد، نتیجه بازی با استقلال خوزستان دیگر به تاریخ پیوسته و اینک نگاه ها به بازی با صنعت نفت در آبادان معطوف است.

بازی اخیر با صنعت نفت خاطره خوبی را برای ما به جای نگذاشت و باخت در ضربات پنالتی کام ما را تلخ کرد. در کنار این تلخی، سوءتفاهمی بین کاپیتان تیم و داور محترم بازی باعث ایجاد مسائل دامنه دار شد.

سوءتفاهم بین دو شخصیت اخلاق مدار فوتبال ایران، از یک سو دکتر بیژن حیدری داور باشخصیت، تحصیل نموده و از جراحان دوست داشتنی کشور که در زلزله کرمانشاه عاشقانه به یاری مردم شتافت. داوری که والده اش از مردم دیار آذربایجان به شمار می رود و از سوی دیگر مسعود شجاعی کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی که همواره به اخلاق شهره بوده و در بحرانی ترین شرایط کنار مردم بوده است.

لذا از عموم طرفداران می خواهیم که چون همیشه صرفاً به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا آرامش که بزرگ ترین احتیاج هر تیم فوتبال است، تأمین گردد.

گفتنی است باشگاه تراکتورسازی، کادر فنی و بازیکنان ضمن اینکه تابع قانون بوده و به آرای قانونی صادرشده تمکین خواهند کرد همچنین از مسئولین امر انتظار همیشگی شان نگاه عدالت محور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 60

به "بیانیه باشگاه تراکتورسازی درخصوص محرومیت مسعود شجاعی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیانیه باشگاه تراکتورسازی درخصوص محرومیت مسعود شجاعی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه تراکتورسازی درخصوص محرومیت مسعود شجاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید