آذری جهرمی: مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض کاغذی را حذف می نماید

به گزارش بانوی ایران، وزیر ارتباطات گفت: جدول زمان بندی حذف قبوض کاغذی با دستور رئیس جمهور تهیه شده و در فاز اول مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض دوره ای را حذف می نماید.

آذری جهرمی: مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض کاغذی را حذف می نماید

به گزارش ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از دستاوردهای فضایی کشور در پژوهشگاه فضایی ایران در جمع خبرنگاران گفت: برای حذف قبوض کاغذی با دستگاه های مختلف وارد مذاکره شده ایم و برای این کار با وزارت نیرو، مخابرات، نفت و شهرداری همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در فاز اول مقرر شده مخابرات 35 میلیون قبض دوره ای را در مدت 45 روز حذف کند، گفت: برای افزایش کاربردهای دولت الکترونیک از ظرفیت های موجود مانند اپلیکیشن و پیامک استفاده خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه نمود: قبوض برق و آب نیز در فازهای بعدی به این طرح اضافه خواهند شد که مشکل فعلی درباره قبوض، کنتورهای برق است که وزارت نیرو بانک اطلاعاتی صاحبان کنتورها را به روزرسانی نکرده و مالکیت کنتورها به طور دقیق تعیین نیست و با وزارت نیرو در حال رایزنی برای چاره اندیشی برای این مشکل هستیم.

آذری جهرمی گفت: با دستور رئیس جمهور، جدول زمان بندی حذف قبوض کاغذی آماده شده و پیش بینی می کنیم که تا اردیبهشت سال آینده اجرا گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 129

به "آذری جهرمی: مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض کاغذی را حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض کاغذی را حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید