آئین بازسازی واقعه غدیرخم در شهر چوئبده برگزار گردید

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، شهردار چوئبده در این مراسم با اشاره به اهمیت واقعه غدیر خم گفت: این آئین به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و اتتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در شهر چوئبده برگزار گردید.

آئین بازسازی واقعه غدیرخم در شهر چوئبده برگزار گردید

ناجی فرحانی صدر اضافه نمود: اصل ولایت زیربنای حقایق اسلامی و ضامن اجرای راستین و نشان دهنده طرز تفکر اسلامی در موضوع حکومت است.

وی اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر خم بهترین موقعیت برای تبیین اهداف والای این واقعه و آشنا شدن نسل جوان با آن است.

به گفته شهردار چوئبده، واقعه غدیر صندلی ولایت، اما امت و رهبری در جامعه اسلامی را نشان می دهد.

فرحانی اصل توضیح داد: طبق برنامه ریزیهای انجام گردیده به مناسبت عید غدیر خم جشن های مختلفی از سوی اهالی چوئبده در حسینیه ها برگزار می گردد.

در ادامه این آئین نایب رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده گفت: برای بازسازی واقعه غدیر خم زمینی به مساحت دو هکتار تسطیح و خاکریزی شد و سپس در آن اقدام به کاشت نخل مصنوعی، احداث نهر آب، نصب بنر با مضامین غدیر خم، ایستگاه صلواتی، احداث پارکنیگ، نصب استیج و غیره شد.

هادی نصیری زاده با اشاره به همکاری بندر، گمرک، سپاه آبادان، امام جمعه چوئبده، بخشداری مرکزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر چوئبده در برگزاری این آئین اضافه نمود: این مراسم با 300 نفر عوامل اجرایی به کارگردانی رضا منصوری به انجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 26

به "آئین بازسازی واقعه غدیرخم در شهر چوئبده برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین بازسازی واقعه غدیرخم در شهر چوئبده برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید