500 گردشگر خارجی در 6 ماه اخیر از جاذبه های دزفول دیدن کردند

به گزارش بانوی ایران، یعقوب زلقی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه از 6 ماه گذشته تا به امروز بیش از 500 گردشگر خارجی وارد دزفول شده اند، اظهار کرد: البته این آمار تنها مربوط به ورودی های ثبت شده در هتل های شهرستان است در حالی که بسیاری دیگر از گردشگران خارجی به صورت متفرقه و به شکل های مختلف وارد دزفول شده اندکه قطعا آمار زیادی را در برمی گیرند.

500 گردشگر خارجی در 6 ماه اخیر از جاذبه های دزفول دیدن کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی اضافه کرد: بنابر این اگر بخواهیم آمار رسمی و ثبت شده را با آمار غیررسمی محاسبه کنیم، می توان گفت از خرداد ماه امسال تا به امروز بیش از هزار گردشگر خارجی از جاذبه های دزفول دیدن نموده اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه تعداد زیادی از گردشگران که به دزفول می آیند از کشور آلمان هستند، گفت: اداره میراث شهرستان در مواقع حضور این گردشگران با آن ها همکاری زیادی می نماید به طوری که مثلا در صورت احتیاج، لیدر و راهنماهایی را در طول سفرشان با آن ها همراه می کنیم، ضمن اینکه تمهیداتی از جمله اقامت، وسایل نقلیه و امنیت آن ها را نیز مورد توجه قرار می دهیم.

بازدید باغ های مرکبات دزفول

زلقی با بیان اینکه سعی نموده ایم سفر این گردشگران را محدود به مناطق خاص نکنیم، مطرح کرد: دزفول پتانسیل های گردشگری و تاریخی زیادی دارد بنابراین ما همواره پس از جویا شدن از سلایق توریست ها، آن ها را راهی نقاط و محل های مختلف شهرستان می کنیم.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال چندی پیش گروهی از گردشگران اسپانیایی و ایتالیایی را در قالب یک تور طبیعت گردی به سردشت و شهیون بردیم و آن ها از جاذبه های طبیعی و گردشگری این مناطق از جمله دره توبیرون، دریاچه شهیون، روستای لیوس دیدن کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان دزفول همچنین توضیح داد: در کنار این جاذبه ها از ظرفیت گردشگری عظیم باغات شمس آباد دزفول نیز غافل نشده ایم تا جایی که حتی هفته گذشته نیز یک تور اروپایی را به این باغ های مرکبات ارزشمند بردیم.

شگفتی گردشگران خارجی

زلقی با بیان اینکه ما در چند مورد گردشگران را به منطقه تاریخی جندی شاپور نیز برده و نشان دادن منطقه باستانی چغامیش را نیز در دستور کار قرارداده ایم، اضافه کرد: صنایع دستی شهرستان نیز به شدت مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته به گونه ای که در بازدیدی که چندی پیش گردشگران در بازار قدیم دزفول داشتند با دیدن آثار و صنایع دستی موجود در این بازار به شدت شگفت زده شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 721

به "500 گردشگر خارجی در 6 ماه اخیر از جاذبه های دزفول دیدن کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 گردشگر خارجی در 6 ماه اخیر از جاذبه های دزفول دیدن کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید