یک نماینده مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شد

به گزارش بانوی ایران، رئیس مجلس ملی فرانسه پنجشنبه شب اعلام نمود که یکی از نمایندگان این مجلس به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا در بیمارستان بستری شده است.

یک نماینده مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های فرانسوی گزارش دادند، ژان لوک ریتزر، نماینده 68 ساله مجسل این کشور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در شهر مولوز بستری شده است.

علاوه بر این یورنیوز گزارش داد، یکی از کارکنان مجلس ملی فرانسه نیز پس از ابتلا به ویروس جدید کرونا در منزل خود در قرنطینه به سر می برد. همچنین یکی دیگر از کارکنان مجلس ملی فرانسه نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس است و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.

بر اساس این گزارش، ژان لوک ریتزر روز 25 فوریه (ششم اسفند) در جلسه مجلس ملی حضور داشت. او همچنین روز 26 فوریه (هفتم اسفند) در جلسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی شرکت نموده بود. ریشار فران اعلام نموده است که همه افرادی که بین روزهای 24 تا 28 فوریه با ژان لوک ریتزر در تماس بوده اند از ابتلای این نماینده به ویروس جدید کرونا آگاه شده اند. احتمال داده می گردد که از گروهی از نمایندگان حاضر در این دو جلسه آزمایش ابتلا به ویروس جدید کرونا گرفته گردد.

دولت فرانسه بیان کرد در ساعات گذشته 2 نفر از شهروندان این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و بدین ترتیب تعداد قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به 6 نفر رسیده است.

دولت فرانسه همچنین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 377 نفر اعلام نموده است که این رقم در مقایسه با آمار روز گذشته 92 نفر افزایش نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 851

به "یک نماینده مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نماینده مجلس فرانسه به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید