گل محمدی:با نتایج مدعیان کاری نداریم ، خبر بد یحیی بعد از برد شیرین پرسپولیس

به گزارش بانوی ایران، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی به این نکته اشاره نمود که ذهن خودش و شاگردانش را به بازی های رقبا معطوف نخواهد کرد.

گل محمدی:با نتایج مدعیان کاری نداریم ، خبر بد یحیی بعد از برد شیرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در روزی که فرصت های فراوانی روی دروازه پیکان خلق کرد با 3 گل پیروز به شکست حرف شد. گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان در مورد این بازی گفت: جا دارد این برد را به تک تک طرفداران تقدیم کنم چون آنها در این بازی نبودند ولی دل آنها در اینجا بود. این برد را به محمد انصاری هم تقدیم می کنم چون او مصدوم شد. برای انصاری هم آرزوی سلامتی می کنم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول ما بازی را خوب آغاز کردیم و گل هم زدیم ولی در نیمه دوم پیکان فشار آورد و می خواست روی ضدحملات به گل برسد اما ما گل دوم را خیلی به موقع زدیم. بعد از این گل تیم ما راحت شد و توانستیم به گل سوم هم برسیم. جا دارد از همه بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم چون بعد از 100 روز مسابقه و دور بودن از شرایط بازی ها شرایط سختی را تحمل کردند. من به تک تک آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومیت امیری و درخشش عبدی از دوری چند هفته ای امیری اطلاع داد: با توجه به خبری که به من دادند او چند هفته ای از ترکیب پرسپولیس دور خواهد بود. مهدی عبدی هم امروز به زمین آمد و گل زد ولی امیدوارم گل هایی که زد باعث نگردد که او مغرور گردد. او جوان شایسته ای است که می تواند با تمرینات بیشتر پیروز تر گردد. او این روزها در تمرینات ما کوشش زیادی کرد و اگر کمی تمریناتش را بیشتر کند شرایطش بهتر از قبل می گردد.

گل محمدی در مورد شکست استقلال و تراکتور در این هفته گفت: من به بازیکنانم گفتم که فکر نتایج تیم های دیگر را از سرشان بیرون نمایند. ما باید به شاهین شهرداری فکر کنیم چون مطمئنا اینگونه تیم ها راحت امتیاز نمی دهند. امروز هم دیدید که پیکان خوب کار کرد و مطمئنا آنها اگر با این شیوه بازی نمایند می توانند به صندلی بهتری برسند.

وی در مورد شرایط بیرانوند و اینکه گفته می گردد این ملاقات آخرین بازی او برای پرسپولیس بود عنوان نمود: این سوال را خیلی از من پرسیدند ولی واقعیت این است که زیاد از شرایط بیرانوند اطلاع ندارم.فقط می دانم او تا تاریخ 11 تیرماه با ما قرارداد دارد.

سرمربی پرسپولیس ضمن تشکر از تیم داوری گفت: امروز بعد از تعطیلی مسابقات محمد حسین زاهدی فرد و همکارانش کوشش زیادی کردند که عملکرد آنها جای تقدیر دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1134

به "گل محمدی:با نتایج مدعیان کاری نداریم ، خبر بد یحیی بعد از برد شیرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی:با نتایج مدعیان کاری نداریم ، خبر بد یحیی بعد از برد شیرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید