از اندونزی، گیل نیرنگ: قضاوت داور کره ای طبیعی نبود

به گزارش بانوی ایران، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: در کشتی علی اکبر حیدری با حریف کره ای داور به طور طبیعی قضاوت نکرد و با تذکر و اخطارهای نابجا کشتی را از روال عادی خارج کرد.

از اندونزی، گیل نیرنگ: قضاوت داور کره ای طبیعی نبود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، داود گیل نیرنگ مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد کشتی گیران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی گفت: می توانستیم سه فینالیست داشته باشیم. همانطور که همه دیدند داوران همه کار کردند تا مهدی زاده به فینال نرسد.

او ادامه داد: متاسفانه هر وقت که کشتی گیران ما با حریفان ازبک و کره جنوبی کشتی دارند داوری خیلی ما را اذیت می نماید. حق بهنام مهدی زاده رسیدن به فینال بود که حق او را خورند. در کشتی بهنام مهدی زاده دو کشتی گیر به هم ضربه زدند ولی داور فقط به کشتی گیر ما اخطار داد و با دادن دو امتیاز کشتی گیر ازبکستانی را تشویق کرد.

گیل نیرنگ اعلام نمود: در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری تمام تلاشش را کرد ولی در کشتی ماقبل فینال مغلوب شد و باید برای رسیدن به مدال برنز یک کشتی بگیرد. حیدری کشتی گیر خوبی است و می تواند مدال برنز مسابقات را به دست آورد. در کشتی او با حریف کره ای داور به طور طبیعی قضاوت نکرد و با تذکر و اخطارهای نابجا کشتی را از روال عادی خارج کرد.

مربی تیم ملی درباره دو فینالیست مسابقات کشتی فرنگی گفت: انتظارما هم همین بود که گرایی و نوری به فینال مسابقات برسند که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. حالا باید منتظر ماند و دید در فینال چه اتفاقی رخ خواهد داد چیزی که من الان می توان بگویم این است که گرایی و نوری برای رسیدن به مدال طلا با تمام وجود خواهند جنگید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 18

به "از اندونزی، گیل نیرنگ: قضاوت داور کره ای طبیعی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، گیل نیرنگ: قضاوت داور کره ای طبیعی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید