کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/مازندران رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از 14 هزار ماسک بهداشتی در سطح استان اطلاع داد.

کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه نهاده شد.

وی توضیح داد: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان نوشهر با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن پیروز شدند، 3 هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر نمایند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در همین خصوص در بازرسی از 4 واحد صنفی داروخانه و 2 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان های نوشهر، ساری، بابل، قائمشهرپیروز به کشف 11 هزار و 680 ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحدها شدند.

تقدیسی اظهار داشت: همچنین از این واحدهای صنفی 236 عدد ژل ضد عفونی نماینده به همراه 350 شیشه الکل صنعتی کشف شد و 7 متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، اضافه نمود: واحدهای صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذی ربط پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 862

به "کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید